معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: بیش از 25 درصد ناوگان حمل و نقل باری استان اعم از کامیون و وانت بار فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد.

بیش از 25 درصد ناوگان حمل و نقل باری گلستان فرسوده است

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ "ایوب میرشاهی" در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که تعداد ناوگان حمل و نقل باری استان را 10 هزار و 353 دستگاه است اظهار کرد: بالغ بر یکهزار و 910 دستگاه از آنها فرسوده می باشد.

به گفته وی، متوسط عمر کامیون ها 17 سال و وانت بارها 9 سال است که برای بهره وری بیشتر حمل و نقل به نوسازی نیاز دارند.

میرشاهی تصریح کرد: افزایش مصرف سوخت، بالا بودن هزینه نگهداری و تعمیرات ناوگان فرسوده، مشکلات ایمنی و ترافیکی، افزایش زمان سفر، خسارت به زیرساخت‌های جاده‌ای کشور و آلودگی محیط زیست از معایب حضور ناوگان فرسوده در سیستم حمل و نقل جاده‌ای می باشد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حال حاضر برنامه ای برای نوسازی و واردات کامیون ها در نظر گرفته که متقاضیان با ورود به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس WWW.RMTo.ir  می توانند اطلاعات مورد نظر را دریافت کنند.

به گفته میرشاهی، هرگونه اطلاعیه دیگر در خصوص واردات و نوسازی ناوگان حمل ‌و نقل عمومی فاقد اعتبار و وجاهت قانونی بوده مگر آن که در سایت سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای درج شده باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار