وبلاگ "منتظران بهشتی" نوشت:

باخودت فکر کن ببین کجایی؟ در کدام منجلاب گیر کردی؟اخه به چه دلیل بی حجابم؟ازاین بی عفتی چه بدست اوردم؟برای من چه سودی دارد؟ هنوز هم راه بازگشت وجود دارد

حرمت شکنی که حرمت رمضان را ندانست

دراین روزها هر جای رو که نگاه میکنی حرمت شکنی می بینی که حرمت ماه بندگی خدا را ندانست ، بلکه بنده هوای نفس وشیطان خود شدتا جایی که نتوانست خود را در شبهای قدر حفظ کند کسی که فقط یکشعار دارد:اصل دل است نه حجاب، اصل دل است نه حجاب.

درحالی که همین چادر است که راه نزدیکی وپاکی دل در نزدخداست،حداقل تو که نمی توانی خودت را حفظ وقانع کنی که حجاب اوج بندگی خداست این فرصت را از دیگران نگیرتا به واسطه یک لحظه دیدن شما خودشان را سرزنش کنند که ما مسلمانیم، درکجای نوشته شده است که بی حجاب باش تادرزندگی ازخطرات مصونباشی، اگه خدارو قبول داری قران قبول داری این کار رو نکن کاری که به ضرر توست کاری که تو را بی حرمتمیکند، کاری که نگاه مردم به زندگی تو را عوض میکند،این فرصت را به مردم نده تا بگویند این رو ببین که حرمت ندانست ندانست ندانست.

باخودت فکر کن ببین کجایی؟ در کدام منجلاب گیر کردی؟اخه به چه دلیل بی حجابم؟ازاین بی عفتی چه بدست اوردم؟برای من چه سودی دارد؟ هنوز هم راه بازگشت وجود دارد.

به حرف مردم که نیشتر و کنایه به حجاب تومی زنند و می گویند این امل رو ببین دنیا پیشرفت کرده این هنوز همین طوری می گرده گوش نکن به مسیرت فکر کن مسیری که باعث رسیدن به اوج بندگی می شود، در پایان می خواهم از کسانی گله کنند که چادر را یک ابزار میدانند وصرفا از روی ریا آن رو بر سر می گذارند.

خواهشا راهت را مشخص کن که کدام طرفی بی حیایی یا هنوز هم حیا در دلت وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار