وب سایت «گردان سایبری خیبر» نوشت:

بعضی ها فکر میکنند اینکه ما میگوییم اگه غلطی از اسرائیل در مقابل ایران از او سر بزند اسرائیل را با خاک یکسان میکنیم یا اینکه ما سر انجام کاخ سفید را حسینیه میکنیم بلف میزنیم و همه ی اینها را محض شوخی میگوییم …

بعضی ها پوچ فکر نکنند …

بعضی ها فکر میکنند اینکه ما میگوییم اگه غلطی از اسرائیل در مقابل ایران از او سر بزند اسرائیل را با خاک یکسان میکنیم یا اینکه ما سر انجام کاخ سفید را حسینیه میکنیم بلف میزنیم و همه ی اینها را محض شوخی میگوییم …! اما باید بگویم :

ما نواده های خمینی کبیر هستیم همان سربازان در گهواره ای که امروز هر کدامشان ارتشی تک نفره است، ما اهل این شوخی هایبی نمک نیستیم ، ما اگه حرفی بزنیم آن حرف در همان انفعال حرفی باقی نمیماند و عملیش میکنیم ما اسرائیل را نابود میکنیم ،قـــــدس را آزاد میکنیم ، و کاخ سفید را حسینه میکنیم ، و استکبار را مثل شوروی به زباله دان تاریخ تبعید میکنیم !

ما فرشتگان مرگ و کابوس سیاه جهنم هستیم کسی دست از پا خطا کند باید فاتحه ی خود را بخواند ! ما از همان نسل هستیم کهمتجاوز را تا جهنم تعقیب میکنیم ، به حکم فرمانده وحدت حفظ میکنیم اما در وقتش انتقام سیلی مادرمان ، خانه نشینی مولایمان وخون دل خوردن نخل ها و چاه ی ولی بر حقمان را خواهیم گرفت !

اینجا ایران است مهد تمدن شیعه ، کشوری که بعد از آن جنگ نا برابر تبدیل به یکی از قدرت های برتر جهان شد ، اراده کندخاورمیانه را به گورستان دشمنان معلونش تبدیل میکند اما منتظر است ، منتظر شخصی که روزی خواهد آمد تا افتخار این جنگ را به فرماندهی او به پیروزی برساند !

شاید شما اهل این شوخی های بی نمک باشید اما ما نه ،آدرس جدید ما را از جنگ خیبر مولایمان و غلبه بر بزدلان آن جنگ بگیرید آدرس ما را از عملیات خیبر و بچه شیر های علی ابن ابی طالب بگیرید ، نشانی جدید ما را از نوچه های استکبار در منطقه در منطقه از ناو های غرق شده شان در خلیج فارس از هلی کپتر ها و سربازان سوخته در طبس از RQ170 در آسمان ایران از سفارت شنود در طالقانی بپرسید!

پ.ن : ما دیپلمات نیستیم که حرف بزنیم ما انقلابی هستیم و سرباز عمل ! والسلام

ارسال نظر

آخرین اخبار