برخی عناصر خود فروخته که تاکنون نتوانسته اند اهداف دشمنان ایران را محقق سازند سعی دارند تا با نفوذ از طریق اپلیکیشن های چت موبایل خواسته های خود را بر ایرانیان تحمیل کنند.

نفوذ به کانون خانواده ها از طریق وایبر

وایبر یکی از این اپلیکیشن های چت موبایلی است که توسط عنصر اسرائیلی یعنی تالمون مارکو ، دانش آموخته علوم کامپیوتر دانشگاه تل آویو و عضو سابق نیروهای دفاعی اسرائیل ساخته شده است و ابزاری شده برای نفوذ به کانون خانواده ها که می تواند در لحظه حساس ضربات مهلکی به آن وارد کند.

تالمون مارکو که مدت چهار سال در ارتش رژیم صهیونیستی سابقه خدمت دارد، دارای سوابقی همچون مدیر اجرایی بخش اطلاعات در هسته مرکزی ارتش، فعالیت در زمینه تولید جاسوس افزارها، ویروس‌های دانلود کننده اطلاعات و برنامه‌‌های هک نیز در کارنامه او وجود دارد.

برخی عناصر خود فروخته که تاکنون نتوانسته اند اهداف دشمنان ایران را محقق سازند سعی دارند تا با نفوذ از طریق اپلیکیشن های چت موبایلی همچون وایبر خواسته های خود را بر ایرانیان تحمیل کنند.

با این حال تبلیغاتی که از طریق اپلیکیشن های چت موبایلی برای کاربران ارسال می شود بودن هزینه بوده و می تواند هدفدار نیز باشد، چرا که این شبکه ها با وارد کردن تنها شماره شخص مورد نظر می تواند هر پیغامی را برای شخص هدف ارسال کند.

و این در صورتی است که برخی از عناصر دشمن سعی دارند تا با ارسال پیام های تبلیغاتی، استفاده از ماهواره را ترویج دهند.

با توجه به اینکه این عناصر از سختی و یا عدم امکان انجام چنین تبلیغاتی در ایران آگاهی کامل دارند، فضای رایگان و فیلتر نشده وایبر را برای اقداماتی از این قبیل انتخاب کرده اند.

کار این عناصر به همین جا ختم نمی شود و به جایی رسیده که ایجاد نمایندگی در کشورهای هدف را نیز  در دنبال می کنند.

واقعا چه کسی جوابگوی انحراف جوانان از طریق این قبیل وسایل ارتباطی است؟

کسانی که در برخی مواقع از ماهواره و برنامه های آن دفاع کرده اند، آیا از تبلیغات در این اپلیکیشن ها نیز دفاع می کند؟

ارسال نظر

آخرین اخبار