وبلاگ "ریزه نیوز" نوشت:

وقتی که تمام دلخوشی ما دروغ هایی هستند که هر روز به خوردمان می دهند و از آینده ای روشن برای ما می سرایند که عین تاریکی و بدبختی و گرفتاری است و ما هم با آن ها همخوانی می کنیم و به سمفونی دروغیشان رفته ایم ، حتی اگر مالک اشتر هم باشد و تا دوقدمی خیمه های معاویه پیش برود ، دوباره عمروعاص ها ، فتنه می کنند و ما هم می شویم خوارج !

تو هم بخواب رفیق ، بگذار سید علی تنها بماند

وقتی که همه چیز را ول کرده ایم و دلخوش به دلارهای غرب هستیم ، وضعمان که بهتر نمی شود هیچ ، اسیر فتنه های فتنه گران و منافقین هم می شویم .

به گزارش ریزه نیوز:  چندی است که اسیر سخن ها شده ایم ، تمام عقل و شعورمان را ول کرده ایم و چسبیده ایم به دنیای غرب و در حالی که غرب زده نشده ایم هنوز ، اما روشنفکری ما تنها  در رابطه ی با آمریکای جنایت کار خلاصه می شود  .

آری رفیق تو هم بخواب ، بخواب و با لالایی صلح دروغین ، صلح جهانی و حقوق بشر آمریکایی ، تنها به بهانه ی رفع تحریم ها ، در برابر تمام دنیا گردن خم کن ، بخواب که اینجا چندی است همه در خواب هستیم .

رفیق بخواب و بگذار سید علی تنها بماند ، اینجا همه در خوابیم و تنها کسانی هم که بیدار هستند ، خود را به خواب زده اند و بی خیال تمام آرمان هایی شده اند که روزی برای ان ها خون ها داده ایم و خون دلها خورده ایم تا بر دشمنان و ستمگران گردن خم نکنیم  .

رفیق بخواب و بگذار منافقین هر روز نقشه ها بکشند و رهبر به تنهایی در مقابل تمام نقشه های شوم بایستد و سعی بر خنثی کردن تمام طرح های داخلی ها و خارجی ها ، از منافقین تا فتنه گران ، از امریکا تا اسرائیل ، از داعش تا آل سعود ، باشد ، تو فقط سر گرم دنیا و زندگی  اقتصادی این روزهایت باش .

وقتی که تمام دلخوشی ما دروغ هایی هستند که هر روز به خوردمان می دهند و از آینده ای روشن  برای ما می سرایند که عین تاریکی و بدبختی و گرفتاری است و ما هم با آن ها همخوانی می کنیم و به سمفونی دروغیشان رفته ایم ، حتی اگر مالک اشتر هم باشد و تا دوقدمی خیمه های معاویه پیش برود ، دوباره عمروعاص ها ، فتنه می کنند و ما هم می شویم خوارج !

پس بخواب ، بخواب ...

شرمنده ایم مولا که ما هم اسیر فتنه ها و نیرنگ های منافقین شده ایم و بین تمام خوبی ها و پاکی ها ، دل  به دنیا و دلارهایی  خوش کرده ایم که آغشته به خون مظلومان و ستم دیدگان هستند  .

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار