وبلاگ"دین پژوهان" نوشت؛

این روزها در فیس‌بوک خبرهایی هست. کمپین‌های «نه به حجاب اجباری»، رفته رفته در حال قوت است و فن پیج‌های مختلف در حال قوت گرفتن است. آزادی‌های یواشکی هم که گل سر سبد این روزها شده است.

از آزادی‌های یواشکی چه خبر؟؟

مسیح علی نژاد یا بعبارت دیگر معصومه علی‌نژاد قمی خبرنگار ضد انقلاب کسی است که در اردیبهشت ۱۳۹۳ شمسی صفحه‌ی آزادی یواشکی زنان در ایران را در فیس‎بوک راه‎اندازی کرد که در آن زنان ایرانی عکس‌هایی از خودشان را منتشر کرده و درباره تجربه‎هایشان از عدم وجود آزادی پوشش برای زنان ایرانی و آرزوها و خواسته‎هایشان در این مورد حرف می‌زنند. این صفحه با استقبال چشمگیر کاربران ایرانی و غیرایرانی فیس‎بوک روبه‎رو شده وتاکنون بیش از 884000 لایک خورده است.


راه اندازی این پیج با بازتاب‌های بسیار زیادی همراه بوده است و مطالب متعددی در این مورد در رسانه‌های داخلی و خارجی منتشر شده است.
مسیح علی‌نژاد با راه‌اندازی این صفحه، برای ترویج برهنگی تشکیل کمپین داده است و مردم را به آزادی یواشکی و برهنگی دعوت می‌کند. وی با راه اندازی جنجالی در صفحات پایگاه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک با نام آزادی‌های یواشکی، در صدد ایجاد هرزگی‌های یواشکی و هرزه‌های یواشکی است. حال این شخص هرزه می‌خواهد مدافع به اصطلاح آزادی زنان ایران باشد؟!


مسیح‌علی‌نژاد و دست‌اندرکارانش در برنامه‌ای مدون طرح آزادی‌های یواشکی را به اجرا گذاشتند تا زنان ایرانی در مکان‌های عمومی شهرها و معروف ایران، در ملأ عام کشف حجاب کنند و از خود به صورت بی‌حجاب عکس بگیرند و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند و با این کار می‌خواهند بی‌حجابی و هرزگی را در متن جامعه اسلامی نهادینه کرده و اینگونه جلوه دهند که در ایران دیگر حجاب به انزوا رفته و زنان خواهان رفع حجاب و رفراندم حجاب هستند و به دنبال آزادی از دست رفته خود می‌باشند.


مهمترین کارکرد این کمپین، ترویج بی‌غیرتی و فاحشگی و قبح زادیی از بی‌حجابی و آن‌را روشنفکری و آپدیت بودن نشان دادن و در مقابل، حجاب و محجبه‌ها را متحجر و عقب مانده و اُمُّل نمایاندن است.


آنها می‌خواهند زنان و مردان، یواشکی‌های جنسی خود را در فضای مجازی [که در این عصر، جایگزین دنیای واقعی غالب انسانها شده] انتشار دهند تا علاوه بر قبح زدایی از چهره کریه این فحشاءها، آن‌را در جامعه اسلامی عادی‌سازی و نهادینه کنند تا با به فساد کشاندن زنان و مردان و از بین بردن کانون خانواده‌ها، نقشه‌های شوم خویش را در این جامعه‌ی استحاله شده پیش برند. و حتی در این امر، از یواشکی‌های زن‌های شوهردار، بیشترین بهره‌کشی را می‌کنند و بنیاد خانواده‌ها را نشانه رفته‌ و در صدد حیاء زدایی از بانوان ایرانی هستند.


دوستانه‌های یواشکی هم که جای خود دارد که حریمها و خط قرمزها را در روابط دو جنس مخالف، نشانه رفته است.
آنچه جای تاسف دارد این است که هنجار شکنان فرهنگی در آن صفحات [آزادی‌های یواشکی] هرزگی می‌کنند تا همرو و هم‌صدا با عده‌ای بی‌دین و ضد انقلاب خارج نشین هم‌صدا شوند و خودشان را با نشر یک تصویر به فروش برسانند.


زنان بی‌بندو باری که در این صفحه هرزگی‌های علنی [آزادی‌های یواشکی] تصاویرشان منتشر می‌شود همگی مشخص است که هیچ قید و بندی ندارند و محدوده‌ای برای هرزگی نمی‌شناسند و با این نوع اقدامات فقط می‌خواهند خودشان را به نمایش بگذارند و جلب توجه کنند.


مسیح علی نژاد بشدت در تلاش است تا این هرزگی‌های عده‌ای زن بی‌فرهنگ و بی‌اصالت و منحرف را خواست عمومی زنان ایران معرفی کند و با نشر چند تصویر در اماکن عمومی، این اقدامات چند زن هرزه و منحرف را عمومیت ببخشد و قسمتی از پروژه تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی را پیگیری کند .


مسئله کشف حجاب زنان در ایران با تشویق ضد انقلاب خارج در حال گسترش است که عده‌ای عقده‌ای و هرزه و هنجار شکن فرهنگی و شیطان صفت و ملعبه دست، سربازان آن هستند .


اما نکته قابل توجه این است که موج "آزادی های یواشکی" که به راه افتاد، در ابتدای راه با تصاویر آرشیوی شبکه‌های اجتماعی مخاطبان [خصوصا فیس بوک‌های آنها] که بدون اجازه از پروفایل آنها خارج می‌شد، توانست جانی بگیرد و در چند روز اول خود، کمی برای مخاطبان ضد انقلاب خارج نشین و معاندان داخلی آن، جذاب باشد. رفته رفته پس از گذشت روزها از آغاز این کمیپن توسط علی‌نژاد، عمق دزدی تصاویر از آرشیو خصوصی اعضای ایرانی عضو فیسبوک هر روز آشکار‌تر می‌شد و تنها برخی ایرانی‌ها کم شمار داخل کشور با این طرح «ضد دین» همکاری نمودند[1]


راه‎اندازی و فعالیت در این صفحه با واکنش نهادهای حکومتی در ایران نیز مواجه شده است.[۲] حجه‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران یکی از نخستین افرادی بود که به صورت رسمی نسبت به این صفحه واکنش نشان داده بود. او در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه گفته بود: «گاهی در برخی از نقاط شهرها، روسری‌ها برداشته می‌شود و بی حجابی کامل دیده می‌شود. انواع بی‌حجابی از طریق ماهواره و اینترنت به خانه‌ها راه پیدا کرده است».[۳]


عکس‎العمل صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز به این صورت بود که در یک گزارش تلویزیونی ادعا کرد که مسیح علی‌نژاد در خیابان‎های لندن و در حالی که قرص‎های روانگردان مصرف کرده بود، در مقابل چشمان پسرش مورد تجاوز سه مرد قرار گرفته است. در واکنش به پخش این گزارش مسیح علی‌نژاد نیز ویدیویی از خودش در حالی که در یکی از ایستگاه‌های لندن در حال خواندن آواز بود را منتشر و اعلام کرد که این ویدیو در پاسخ به گزارش دروغین تلویزیون ایران است.


وحید یامین‌پور مجری صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز در واکنش به صفحه‌ی فیسبوک آزادی‎های یواشکی در صفحه‌ی گوگل پلاس و فیس‌بوک خود مسیح علی‌نژاد را به فاحشه‌گری متهم و از وی به‌عنوان روسپی یاد کرد.[۴]


الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون ایران نیز در اعتراض به صفحه آزادی‏‎های یواشکی نامه‌ای به مسیح علی‌نژاد نوشت.[5] چرخنده علی‌نژاد را خائن به دین و کشورش و ملعبه دست رسانه‌های خارجی نامید و گفت: «کاش می‌شد خواهرانه سیلی به صورتت می‌زدم». وی در ادامه‌ی این نامه گلشیفته فراهانی را نیز بازیگر زن خودفروخته نامید.


اما مسئولین نهادهای فرهنگی، باید تنشان از این رفتارها بلرزد، آن زمانی که شبهاتی در زمینه‌ی باز بودن فضای باز فرهنگی و هنری و اجتماعی را، با بکار گیری افراد مسئله‌دار، دامن می‌زنند، و از سویی، حد اقل در شعار، خود را هوادار آزادی زنان،  خوانندگی و تک خوانی زنان، رقص زنان به هر عنوان و توجیهی، رفتن به ورزشگاهها و.... می‌دانند که بدون شک ره آورد این گونه نگاه‌های اجتماعی و فرهنگی و.... نتیجه‌ای جز استمرار آزادی‌های هرزگی یواشکی در بر نخواهد داشت!


امر به معروف و نهی از منکر برای هر مسلمانی واجب است؛ نمی‌شود شما نماز را واجب بدانی اما هنگام امر به معروف و نهی از منکر که می‌شود برای حفظ برخی منافع و همرنگ شدن با عموم، لب به سخن نگویی. این مسئله‌ی کشف حجاب عده‌ای زن هرزه و بی بندوبار منحرف را می‌طلبد که عموم مردم دست به دست هم دهند و با یک عزم فرهنگی بلند آن را ریشه کنن کنند.


باید نقش بی بدیل جامعه متدین، باهوش و با بصیرت آحاد جامعه ایرانی به خصوص زنان غیور و آزاده و فاطمی و زینبی در مقابله با این هنجار شکنی‌ها برجسته و پرنگ باشد تا مبادا توهینی بزرگ و نا بخشوده، به زنان ودختران پاک و با عفاف کشورمان در عرصه جهانی وارد گردد. زنان ایرانی بدون تردید، در قبال این خود فروشی‌های سیاسی عده‌ای برهنه ، که منافع دشمنان این مرز بوم را بر منافع مردم کشورشان ترجیح می‌دهند، مسئول و مسئول و مسئول هستند  و باید در این جبهه، تصمیماتی انقلابی و ارزشی بگیرند، که می‌توانند برای شروع، به تکاپو و پی‌گیری در جهت شناسایی این خائنین، و خود فروشان و تن فروشان  مزدور اقدام نمایند، تا بعد از شناسایی، هرچه زودتر به عنوان یک مزدور به جامعه متدین ایران معرفی شوند هر چند که در این امر، نهادهای فرهنگی و انتظامی و امنیتی نیز باید وظیفه‌ی خود را به نحو احسن به انجام رسانند.
__________________________________

ارسال نظر

آخرین اخبار