چند وقت پیش وزیر محترم صنعت جناب آقای نعمت زاده بخاطر توافق هسته ای، از تندیس آقای ظریف وزیر محترم امور خارجه در یک مراسم رونمایی کرد.

نصب تندیس ظریف در مقبره الشهدای مکه

چند وقت پیش وزیر محترم صنعت جناب آقای نعمت زاده بخاطر توافق هسته ای، از تندیس آقای ظریف وزیر محترم امور خارجه در یک مراسم رونمایی کرد.

توافقی که اگه قرار بود به این شکل صورت بپذیره شاید همون روز های اول مذاکرات توسط آقای لاریجانی یا جلیلی انجام می شد و نیاز به ین همه وقت نبود.

اما از بد و خوب برجام که بگذریم یاد صحبت آقای رئیس جمهور میفتیم که گفت: قول می‌دهم که احترام را به پاسپورت ایرانی برگردانم.

بگذریم ا زمدت ریاست جمهوری دکتر روحانی چه بلاهایی که بر سر پاسپورت و خود ایرانی ها آمد اما ازحادثه تلخ و دلخراش منا هرگز نخواهیم گذشت.

نصب تندیس ظریف در مقبره الشهدای مکه

 

حادثه ای که به خوبی نشان داد دستگاه دیپلماسی خارجه کشور ما تا چه اندازه در کار خود موفق بوده است و احترام را به ایرانیان و پاسپورت ایرانی برگردانده است.

اگر دستگاه دیپلماسی خارجه ما آنقدر موفق بود که برایش تندیس ساخته می شود پس چرا نمی تواند جلوی دفن حجاج ایرانی را در خاک عربستان بگیرد؟

اگر دستگاه دیپلماسی خارجه ما آنقدر موفق بود پس چرا نتوانست جلوی بی احترامی های عربستان به حجاج ایرانی را تا قبل از صحبت های مقام معظم رهبری بگیرد؟

و امروز در کنار تمام این شعار ها و سیاه نمایی ها برای وزیر محترم خارجه کشور بخاطر یک توافی که می شد از اول هم به آن دست پیدا کرد تندیس ساخته می شود و پیکر پاک چندین تن از هموطنان ما به راحتی بدون اجازه در عربستان دفن می شود.

با این اوصاف بهترنیست تندیس آقای ظریف که نماد دیپلماسی موفق وزارت خارجه است در مقبره الشهدای مکه محل دفن حجاج ایرانی نصب شود؟

ارسال نظر

آخرین اخبار