صالح قندهاری، در واکنش به تهدید نظامی ایران توسط اوباما؛

اوباما در رویا چیز هایی می بیند که صحت ندارد. این یک خیال خام است. به قول آقای خاتمی، امام جمعه موقت تهران، اگر به ایران نگاه چپ کنند، آمریکا و اسرائیل با خاک یکسان خواهد شد.

اوباما زورش به ایران نمی رسد، فقط دهنش را باز می کند

صالح قندهاری، فعال فرهنگی شهرستان بندر گز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، معتقد است ، از صحبت های تیم هسته ای کشورمان این طور بر می آید که بعضی از خطوط قرمز مشخص شده توسط مقام معظم رهبری در متن جمع بندی مذاکرات اخیر رعایت نشده است. وی تاکید می کند که این موضوع باید کاملا شفاف سازی شده و همه مردم از آن اطلاع پیدا کنند.

قندهاری با بیان این که ما در این مذاکرات چیز های زیادی از دست دادیم تا توافق کنیم، ادامه می دهد: اما به چه قیمتی؟ با این توافق جلوی بسیاری از پیشرفت های علمی کشور گرفته شده است. ما محتاج دیگر کشور ها نیستیم.

وی می گوید: ما منتظریم که مقام معظم رهبری تصمیم نهایی راجع به مذاکرات هسته ای را بگیرند و ما هم پا به پای ایشان حرکت خواهیم کرد.

صالح قندهاری اوباما توافق

قندهاری با اشاره به اظهارات اخیر اوباما مبنی بر حمله نظامی آمریکا به ایران در 15 سال آینده می گوید: اوباما در رویا چیز هایی می بیند که صحت ندارد. این یک خیال خام است. به قول آقای خاتمی، امام جمعه موقت تهران، اگر به ایران نگاه چپ  کنند، آمریکا و اسرائیل با خاک یکسان خواهد شد.

وی ادامه می دهد:  از آن جایی که اوباما از هیچ جای دیگر زورش به ایران نمی رسد، فقط دهن باز کرده و تهدید می کند. اگر واقعا مرد است عمل کند!

ارسال نظر

آخرین اخبار