آزادی به سبک کلید

به گزارش گلستان 24 وبلاگ معبر سایبری بی سنگر نوشت:

بالاخره جیغ فرا بنفش دولتی تدبیر به گوش رسید اخطار های پی در پی وزارت ارشاد به روزنامه انقلابی و محترم (9 دی) با این مضمون که مطلبی که این روزنامه در مورد “روحانی و آزمون مدیریت “انتشار داده که بنا به تشخیص مراجع بالاتر این موضوع افترا هستش !

اما مطلبی که در این روزنامه به چاپ رسید هیچ افترایی در اون دیده نمیشه اما دولت مردان جدید اونطور که نمایانه خیلی ترس دارند از افشاگری و راستگویی …!!! با شعار راستگویی روی کار آمدن ولی فقط با شعار راستگویی روی کارآمدن نه عمل … البته این یکی از تاکتیک های حزب ها اصلاح طلب هستش و در اون هیچ بحثی نیست !

اما حرف ما اینه که کنترل تیتر روزنامه و ها و مطالب آن در اصل سیاست رسانه ای نشان از خفقان و عدم تحمل دولت مذکور رو نشون میده … ،

 

اما با توجه به حرف های آقای روحانی نسبت به این اصل ،،!مسلما باید در دولت ایشون از این اتفاقات به هیچ وجه دیده نشه ! اما بر خلاف اون چیزی که ایشون گفتند و با توجه به اون چیزی که ما دیدیم خفقان دردولت یازدهم بیشتر از همه ی دولت های ما قبل هستش ! پس این حرف آقای روحانی که دولت های قبل تر از خودشون رو متهم به آزادی نداشتند میکنند با این عمل زیر سوال میره

هاشمی رفسنجانی :کنترل تیتر و مطالب روزنامه ها حاصل عدم تحمل و خفقان رسانه ای است …!هیچکس نمیتواند روزنامه های ناقد و دلسوز را محدود کند !

پ.ن : آقای روحانی و آقای جنتی(وزیر ارشاد) لطفا به توصیه بزرگترتان گوش کنید !!!

ارسال نظر

آخرین اخبار