معبر سایبری فندرسک نوشت:

در کشور جهان سوم طرف هی داد و بیداد میکنه و از زمین و زمان ایراد میگیره و نسبت به همه مسائل نظر هم میده اما موقع رأی دادن که می شه میگه به من چه، من رأی نمیدم بعد توقع داره همه چیز گل و بلبل بشه.

فرق رأی دادن مردم جهان سوم و جهان اول

در کشور جهان سوم طرف هی داد و بیداد میکنه و از زمین و زمان ایراد میگیره و نسبت به همه مسائل نظر هم میده اما موقع رأی دادن که می شه میگه به من چه، من رأی نمیدم بعد توقع دارههمه چیز گل و بلبل بشه.

در کشورجهان سوم نزدیک انتخابات که میشه طرف به تمام دروغ های یک شبکه ی ماهواره ای که بهمجریان خودش هم تجاوز میکنه گوش میده اما حاضر نیست دو دقیقه فکر کنه که اون شبکه پول میگره تا دروغ بگه تا با اینکار خودمردم باعث عقب افتادگی خودشون و کشورشون بشن.

در کشور جهان سوم طرف این همه از نماینده ها بخاطر نپرداختن به مشکلات مردم گلایه میکنه واز همشون توقع داره اما موقع رأی دادن که میشه بجای رأی دادن به یک کاندیدای اصلح میگه من رأی نمیدم بعد توقع داره کاندیدای اصلح هم بره مجلس.

فرق رأی دادن مردم جهان سوم و جهان اول

در کشور جهان سوم به طرفی که فکر میکنه خیلی میفهمه میگن چرا رأی نمیدی؟ جواب میده که کدوم یکی از نمایندگان قبلی اومدن برامون ساخت و ساز و کار عمرانی کردن که برم رأی بدم. در صورتی که آون طرف به اصطلاح فهمیده نمیدونه ساخت و ساز وظیفه نماینده نیست.

در کشور جهان سوم طرف هی از وضع اقتصادی میناله اما موقع رأی دادن که میشه میگه من رأی نمیدم بعد توقع داره کاندیداهایی که در امور اقتصادی حرفی برای گفتن دارن برن مجلس و اوضاع اقتصادی کشور رو بهبود ببخشن.

و فقط در یک کشور جهان سومی هست که طرف رأی نمیده اما بخاطر تبلیغات دروغ یک شبکه ماهواره ای میاد تو خیابونا میگه رأی من کوووووو خخخ.

پ,ن : خدارو شکر که ما تو کشور جهان اولی هستیم و ملت ما با بصیرت و آگاهی میان پای صندوق های رأی حتی اون هایی که به این نظام اعتقادی ندارن اما چون در این کشور زندگی میکنن برای بهبود اوضاع کشور میان پای صندوق های رأی.

 

منبع: معبر سایبری فندرسک

ارسال نظر

آخرین اخبار