پدر بزرگی را میشناسم که در دماوند باغ آلبالو دارد ولی تنها نوه شان هنوز در خانه آنها میوه ای نخورده است!!

زیر پوست شهر چه خبر است؟

به گزارش گلستان 24 وبلاگ گلی درکویر نوشت:

باور کنید که من آدمهای عجیبی را دیده ام... 

پدر و مادر پیری را میشناسم که در یک ساختمان سه طبقه خالی زندگی میکنند و پسرشان مجبور است در یک واحد چهل متری اجاره نشینی کند!!

خانواده ای را میشناسم با ماهی ششصد تومان حقوق کارگری که تمامش صرف قسط وام و اجاره خانه میشود و با پول یارانه دولت زندگی شان میگذرد!

جوان سی و پنج ساله ای را میشناسم با درآمد عالی, خانه ,ماشین و ویلای چند هزار متری در شمال و البته با ایمان! که به بهانه مخارج بالای زندگی حاضر نیست ازدواج کند!

پسر ی را میشناسم که با وجود ثروت میلیاردی پدرش حاضر نشد بعد از فوت او هیچ اطعام وخیراتی برای او بدهد  و حتی تا یک سال بعد از فوتش بیش از سه چهار بار بر سر قبر پدرش نرفت و هنوز هم مزار پدرش بدون سنگ قبر است!؟

عمویی را میشناسم با میلیاردها ثروت که خرج مسافرتهای خارج از کشور فرزندانش میشود  ولی حاضر نیست برای تولد فرزندان یتیم تنها برادرش کادو بخرد!و آنها را به صرفه جویی دعوت میکند در حالی که دختر خودش با یک ماشین شاستی بلند در خیابانها ویراژ میدهد!!!!

پدر بزرگی را میشناسم که در دماوند باغ آلبالو دارد ولی تنها نوه شان هنوز در خانه آنها میوه ای نخورده است!!

خواهر و برادر هایی را میشناسم که هیچ مشکلی با هم ندارند ولی سالهاست که به خانه هم نرفته اند و همدیگر را بر سر مزار پدر و مادرشان می بینند!!

زن مطلقه ای را میشناسم که بیست سال است جدا شده ولی هنوز امید به بازگشت همسر سابقش دارد که برای خودش خانواده جدیدی تشکیل داده است!!

خانواده ای را میشناسم که با وجود تمکن مالی خوب سه پسر بالای سی سال تحصیل کرده و مشغول به کار دارند که هنوز مجردند و شاید تعداد خواستگاری هایی که برای هر سه رفته اند به تعداد انگشتان دست نشده است!

جوانی را میشناسم که در بیست سالگی با توکل به خدا و اندک مالی که پدرش برایش به ارث گذاشته بود ازدواج کرد و پس از سه سال صاحب همه چیز شد!

پیر زنی را میشناسم که میلیاردها ثروت دارد و در آستانه مرگ است و قرار است تمام ثروتش به تنها پسر میلیاردرتر از خودش برسد ولی حاضر نیست اندکی از آن را به یتیمان پسر فوت شده اش که به سختی زندگیشان میگذرد ببخشد فقط به این دلیل که از عروسش خوشش نمی آید!

ارسال نظر

آخرین اخبار