معبر سایبری فندرسک نوشت:

مدتی هست یه عده نان به نرخ روز خور که در آسایشی که قاسم سلیمانی براشون به ارمغان آورده، زیر کولر و روی صندلی نرمشون لم دادن و مدام دارن علیه همین مرد که جونش رو بخاطر امنیت آقایون کف دستش گذاشته مطلب می نویسند و بیانیه صادر می کنند.

شباهت های قاسم سلیمانی و مالک اشتر

مدتی هست یه عده نان به نرخ روز خور که در آسایشی که قاسم سلیمانی براشون به ارمغان آورده، زیر کولر و روی صندلی نرمشون لم دادن و مدام دارن علیه همین مرد کهجونش رو بخاطر امنیت آقایون کف دستش گذاشته مطلب می نویسند و بیانیه صادر می کنند.

این اتفاقات چیز تازه ای نیست و بارها در تاریخ تکرار شده و رزق و روزی این افراد هم از همین راه بدست میاد وگرنه باید کارتن خواب بشن. توی تاریخ شبیه ترین شخصیت به قاسم سلیمانی، مالک اشتر نخعی هست بخاطر اینکه :

عکس تصویر شباهت های قاسم سلیمانی و مالک اشتر

1- هم حاج قاسم و هم مالک روستا زاده ای بودند که از زیر دست به مقام رسیدند و این مقام بخاطرپارتی بازی و پول خرج کردن نبود بلکه بخاطر توانمندی و استعدادشون بد.

2- هم حاج قاسم و هم مالک نام رهبرشون و فرماندهشون علی هست و عاشق فرماندهشون هستند و حاضرند براش تا آخرین قطره خون جانفشانی کنند.

3- هم حاج قاسم و هم مالک در جنگ های بسیار زیادی شرکت داشتند و هردوتا منطقه عملیاتیعراق و شام رو در کارنامه خودشون دارند.

4- هم حاج قاسم و هم مالک بارها در جنگ ها به مقام جانبازی نائل شدند و اثراتی از این آثار در بدنشون دیده میشه مثل چشم مالک و دست حاج قاسم.

5- هم حاج قاسم و هم مالک بجای اینکه بیشتر از دشمن خارجی ضربه بخورند بیشتر از دشمنان داخلی که ادعای دوستی می کنند ضربه می خورند.

6- هم حاج قاسم و هم مالک هم با کفار جنگ کردند و هم با کسانی طرف بودند که ادعای مسلمانی می کردند اما بویی از اسلام و پیغمبر و قرآن نبرده اند و جاهل ترین زمان خود هستند.

7- هم حاج قاسم و هم مالک ولایت پذیر، سیاستمدار و کاردان در امور مدیریت سیاسی، فصاحتو بلاغت، اهل جهاد و هجرت، دشمن شناس، شجاع و با بصیرت، انقلابی، قاطع، سازش ناپذیردر دفاع از ارزشهای اسلامی، بردبار، خویشتن دار، خیرخواه مردم هستند.

امیرالمومنین در مقام مالک اشتر فرمودند : مالک از برای من چنان بود که من برای رسول خدا (ص) بودم.

ناخدای انقلاب در مقام قاسم سلیمانی فرمودند : خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید، شما شهید زنده هستید.

پ,ن : مالک اشتر و قاسم سلیمانی راهشون رو از همون ابتدا انتخاب کردند و حاج قاسم مانند مالک به سوی راهی بجز شهادت نمی رود.


 

ارسال نظر

  • محمد
    1

    اشدا علی الکفار رحما بینهم سوره فتح آیه۲۹

آخرین اخبار