وبلاگ توفان یزد نوشت :

تا وقتی بهره های سنگین و بالای بانکی و واردات بی رویه کالاهای مصرفی از کشورهای خارج و بخصوص چین وجود دارد، هر گونه کمک و تزریق پول و تسهیلات به واحدهای ورشکسته و نیمه فعال، پول به هدر دادن و ریختن پول به جیب دلالان و چاه ویل واردات می باشد.

به نام صنعت ورشکسته به کام بانک های ورشکسته!

واحدهای ورشکسته مدیریت می خواهند و نه وام و تسهیلات!

تسهیلات دولت به جیب دلالان و تاجران و سرمایه داران می رود

واحدهای ورشکسته، اگر توانایی رقابت و عرضه تولید و مدیریت صحیح و درست داشتند؛ ورشکست نمی شدند و دادن تسهیلات به مدیران و کارخانه های ورشکسته، صنعت در حال مرگ را نجات نخواهد داد.
تزریق خون به بیماری که قلبش از کار افتاده و یا پس از سکته شدید احتیاج مبرم به عمل قلب دارد فقط به در دادن خون های تازه است. خون هایی که می تواند توسط,یک پزشک و جراح حاذق و متخصص به بدنهای بیماران قابل درمان دیگری تزریق شود.
دولت برای نجات بازار و صنعت و تولید، دست از دخالت خود در بازار و صنعت بردارد، و اجازه دهد همچنان که صدها واحد بزرگ تولیدی ورشکست شده اند، چند بانک نیمه ورشکسته نیز اعلام ورشکستگی کنند؛ و صنعت توسط صنعتگران و متخصصان این رشته راهبری شود.
(وقتی با سفارش و رانت جناب آقای نوبخت یک جوان با کمترین سابقه و تجربه مدیریتی و بدلیل رابطه حزبی مدیرکل صنعت، معدن تجارت استان صنعتی یزد می شود، چه امیدی به نجات صنعت یزد از نابودی می توان داشت؟)
تسهیلات دوباره دولت در راستای نجات بانک ها از ورشکستگی است و این کلاه بزرگ و گشادی است که دولت بنام نجات صنعت و کارخانه های ورشکسته بر سر صنعت و ملت و تولید می گذارد.
واحدهای ورشکسته بدلیل بدهی به بانک ها ورشکست شده اند، و اعطای وام به واحدهای ورشکسته موجب به پول رسیدن بانک های طلبکار و بدهکارتر شدن واحدهای صنعتی ورشکسته می باشد، و در نهایت دفن و بخاک سپردن مرده بر روی زمین مانده، چند ماه بیشتر طول می کشد، که در این چند ماه اضافه، گند لاشه این صنعت مرده، ضمن بدبو و آلوده کردن هوا، باعث سرایت بیماری به دیگر واحدهای نیمه جان هم خواهد شد، دولت برای نجات صنعت و توسعه صنعت، لطف کند و دست از سر صنعت و تولید بردارد،اگر وزارت صنعت و جهاد کشاورزی را هم تعطیل کند، لطفش,کامل و مزید امتنان ملت خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار