دورهم به نقل از وبلاگ قادرون نوشت:

آمریکا با ایجاد ناامنی سیاسی و امنیتی در بسیاری از کشورها برای خود حاشیه ای از امنیت ایجاد کرده است و در حالی به کشورها به ظاهر در رفع مشکل کمک می کند که خود نقش اصلی را در ایجادشرایط بحرانی در همان کشور ایفا کرده است.

امنیت آمریکا در گرو نا امن بودن دنیاست!

مقام معظم رهبری:

(( این یک دوراهی است که طبق سیاستهای آمریکا که میخواهند در ذهن ملّت ما تزریق بکنند،...یا باید در مقابل آمریکا و خواستهای او در موارد بسیاری کوتاه بیاییم، یا باید فشارهای آمریکا را، تهدیدهای آمریکا را، ضررهای ناشی از مخالفت با آمریکا را تحمّل کنیم. اینها میخواهند این را به‌صورت یک گفتمان.....ترویج کنند))

.

آمریکا نماد کامل استکبار در عصر ماست . نماد کامل خودکامگی و تجاوز و ظلم و جنگ در جهان کنونی ،تمامی سیاستهایش هم بر همین مبناست .

سیاستمداران آمریکا موجودیت خود را بر وابستگی دنیا می دانند و درسایه این وابستگی و عقب نگه داشته شدن، آمریکا می تواندبه حیات سیاه خود ادامه دهد.

آمریکا امنیت غذاییش را در گرسنگی مردم دنیا و امنیت نظامی اش را در ایجاد جنگ در سایر مناطق دنیا می داند .وقتی خود را از نظر سیاسی در امنیت میبیند که سایر کشورها درگیر مسائل داخلی و کودتا و تنشهای سیاسی و حزبی باشند.مانع پیشرفت کشورها می شود تا خود محصولات بیشتری بفروشد و ضمن درآمد زایی ایجاد وابستگی اقتصادی کند .آمریکا معضل دنیا و معاملات دنیا را به دلار و نفت وابسته کرده و از طرف دیگر عرضه دلار و فروش نفت را طوری کنترل می کند که کشورها دچار مشکل شوند.

آمریکا با ایجاد ناامنی سیاسی و امنیتی در بسیاری از کشورها برای خود حاشیه ای از امنیت ایجاد کرده است و در حالی به کشورها به ظاهر در رفع مشکل کمک می کند که خود نقش اصلی را در ایجادشرایط بحرانی در همان کشور ایفا کرده است.

ترکیه ، عراق، افغانستان و سوریه و وضع کنونی خاورمیانه نمونه های بارز این بیان است که ناامنی در آنها در حقیقت امنیت آمریکا و اسرائیل می باشد.

این بازی دوگانه آمریکا در سیاست و امنیت و پیشرفت معضل دنیای کنونی است.

دنیای امروزه باید این را بداند که :

نمیتوان شعار جهان عاری ازسلاح هسته ای سر داد د ر حالیکه انبارهای پر ازبمب اتمی در کشورت باشد.

نمی شود گروههای حقوق بشری را به آفریقا فرستاد و بعدازآن برای کنترل وضعیت گندم در جهان هزاران تن گندم را در دریا ریخت!

نمیشود از تروریست حمایت کرد و همزمان اعتلاف ضد تروریست تشکیل داد.

دنیای کنونی این را باید بداند و در مقابل آن باید بایستد.

تنها نمونه موجود برای این ایستادگی هم انقلاب اسلامی ایران است و بس.

دنیای کنونی و آینده بشریت نیازمند تفکر از جنس تفکر اسلامی و انقلابی ایران است .

تفکری که عدالت و پیشرفت و آرامش را برای همه می خواهد.

شکی نیست که اینده از آن تفکر اسلامی_انقلابی جمهوری اسلامی ایران است    ان شاء الله

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار