وبلاگ "وزنه سیاسی" نوشت:

ملت فهیم ایران، نجیبانه با تمام وجود به عهد خود با امام و رهبری وفا کردند، ولی اقدامات نانجیبانه و بی وفائی برخی از فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی در حق رهبری، ملت و نظام اسلامی را در فتنه 88 و درخواست تحریم مضاعف از آمریکا را هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

مردم، نجیبانه به تشییع آمدند

به نام خدا و برای خدا

هر چند که برخی از فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی، نانجیبانه فتنه آفریدند و جلودار صف اول فتنه سال 88 شدند وع در قرارداد فروش گاز به شرکت کرسنت، رشوه دریافت کردند و در آن پرونده، بیش از 13 و نیم میلیارد دلار جریمه شده ایم، اما مردم به پاس خدمات ارزشمند مرحوم هاشمی رفسنجانی و احترام به ولی امر خود، نجیبانه به مراسم وداع و تشییع یار امام و دوست رهبری آمده و گله ای هم نداشتند.

مردم عزیز کشورم با اقدام نجیبانه خود، ثابت کردند که همچنان در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی، آماده هستند و از کنار تصویر علامت پیروزی انگشتان دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی در مراسم تشییع عبور کردند.

ملت ایران همانند رهبر عزیز خود، هنوز فتنه سال 88 را که برای براندازی نظام اسلامی تدارک دیده بودند، فراموش نکرده و از نقش ویژه برخی از فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی در مقدمات فتنه و تداوم آن مطلع هستند، اما به پاس مجاهدت یار امام و همراه رهبری، نجیبانه در مراسم وداع و تشییع شرکت نمودند، ولی ظلم اصحاب فتنه 88 را هرگز فراموش نخواهند کرد.

امام خامنه ای هم علی رغم تلاش خناسان برای بریدن رشته دوستی با مرحوم هاشمی رفسنجانی، سنگ تمام گذاشت، الحق که حق دوستی با یار دیرین خود را به اثبات رساند، هر چند که برخی از فرزندان آن مرحوم در حق رهبری، مردم و نظام اسلامی، ظلم بسیار کردند.

ملت قدرشناس ایران اسلامی به زیبائی تمام، در بدرقه جنازه مرحوم هاشمی رفسنجانی شرکت و اجازه ندادند برخی فتنه گران سال 88 و خناسان فضای روحانی تشییع جنازه یار امام را با شعارهای افراطی ملتهب نمایند، هر چند که فریاد برخی از فرزندان آن مرحوم، در 8 ماه فتنه سال 88 بلند بود که با حماسه به یاد ماندنی مردم در نهم دی خاموش گردید! و لذا ملت فهیم ایران، نجیبانه با تمام وجود به عهد خود با امام و رهبری وفا کردند، ولی اقدامات نانجیبانه و بی وفائی برخی از فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی در حق رهبری، ملت و نظام اسلامی را در فتنه 88 و درخواست تحریم مضاعف از آمریکا را هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

والسلام

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار