وبلاگ ستارگان

روز دوشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص معضل ریزگردها در مناطق و استان‌های غرب کشور، به صورت ویژه به دولت دستور داده و تأکید کردند...

آقا را از هر طرف بخوانی آقاست (ویژه ریزگردهای خوزستان)

به گزارش گلستان 24 وبلاگ ستارگان نوشت:

kve_16131038

1-در زلزله هولناک سال 1347 منطقه فردوس در جنوب خراسان؛ من همان وقت منبر رفتم و سخنرانى کردم و از مردم پرسیدم که شیر و خورشید به شماها چه داده. به نظرم گفتند: در طول این دو ماه، صد گرم شکر دادند! به همین تناسب، اجناس مختصرى داده بودند، نه اجناس لازم زندگى. خب، ما آنجا رفتیم، دیدیم و کار کردیم.

2- موقعى که من در ایرانشهر تبعید بودم، آنجا سیل آمد؛ تقریباً نود درصد شهر از بین رفت، اغلب خانه‌ها خوابید، نخلستان ها خراب شد. ما آنجا باز مدتى با همان تبعیدى‌هائى که بودند، امداد میکردیم…                                                                             ( 2 – 1 / خاطرات مقام معظم رهبری)

3- زلزله بم و یا زلزله آذربایجان شرقی و…. هرجا که آسیب دیده ای باشد، آقا پیشقدم است…

عکس/ تشکر مردم اهواز از حضرت آقا

در حاشیه راهپیمایی 22بهمن93  –   تشکر مردم اهواز از حضرت آقا

 

روز دوشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص معضل ریزگردها در مناطق و استان‌های غرب کشور، به صورت ویژه به دولت دستور داده و تأکید کردند که با تشکیل جلسه‌‌ای با حضور تمام مسئولان مرتبط با موضوع، تدابیر اجرایی و تصمیمات عاجلی برای رفع این مشکل و حل معضل گرد و غبار شدید ناشی از ریزگردها اتخاذ شود.                           (سامانه اطلاع رسانی سراج24)

 

باز خدا را شکر میگویم به خاطر داشتن چنین رهبری …

مسئولین دولتی ذیربط که… !!!!

ارسال نظر

آخرین اخبار