وبلاگ "بصیرت" نوشت:

اخرین مقاتله ما به مثابه سپاه عدالت نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است ، که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیر پاتر است . اگر چه این یکی نیز و لو "هزار ماه" باشد به یک "شب قدر" فرو خواهد ریخت و حق پرستان و مستضعفان وراث زمین خواهند شد.

انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی دارد

چه زیبا فرمود ست سید شهیدان اهل قلم در مقابل عده ای نا آشنا با انقلاب  و انقلابی نا آشنا که تلقی پایان انقلاب و تصور بن بست نظام را در مواجهه با قلیلی از مشکلات و احیانا تهدیدات همیشگی مطرح می نمایند. در مقابل این سخنان شهید آوینی مگر می توان تحلیل هم ارائه کرد ....

انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت، و از این پس تا آنگاه که شمس ولایت از افق حیثیت کلی وجود انسان سر زند و زمین و آسمان ها به غایت خلقت خویش واصل شوند ، همه نظاماتی که بشر از چند قرن پیش در جست وجوی یوتوپیای لذت و فراغت که همان جاودانگی موعود شیطان است برای آدم فریب خورده  به مدد علم تکنولوژیک بنا کرده است یکی پس از دیگری فرو خواهد پاشید و خلاف آنچه بسیاری می پندارند، اخرین مقاتله ما به مثابه سپاه عدالت نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است ، که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیر پاتر است . اگر چه این یکی نیز و لو "هزار ماه" باشد به یک "شب قدر" فرو خواهد ریخت و حق پرستان و مستضعفان وراث زمین خواهند شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار