آیا اقای احمدی نژاد ،فکر میکند رأیی که در دوران ریاست جمهوری آورده است، رأی به او بوده؟!! ایا ایشان دچار چنین توهمی شده است که جوانان ارزشی که برایش جان کندند و از جیب و مال و آبرو گذاشتند، به خود شخص او بوده؟ یا تفکر ایشان؟

تاریخ مصرف احمدی نژاد گذشته است!

کاندیداتوری احمدی نژاد پایان خوش بینی برخی عوام و خواص بود در مورد همه شبهاتی که پیرامون ایشان وجود داشت؛ اینکه انسان واقعیت های اطراف خود را نبیند و دچار توهم و افسون گردد، آنهم در سطوح بالای سیاسی امری عجیب است.

تاریخ مصرف احمدی نژاد

آیا اقای احمدی نژاد ،فکر میکند رأیی که در دوران ریاست جمهوری آورده است، رأی به او بوده؟!! ایا ایشان دچار چنین توهمی شده است که جوانان ارزشی که برایش جان کندند و از جیب و مال و آبرو گذاشتند، به خود شخص او بوده؟ یا تفکر ایشان (البته اگر تفکری هست، وگرنه ما که فکر می کنیم ایشان، یک مهره در دست بقایی و مشایی فراماسونر است) بر چه مبنایی شکل گرفته است که به او اجازه داده، دست به این بازی بچگانه سیاسی بزند؟

 

البته در کشور ما این گونه بازیهای بچگانه سیاسی و هزینه ساز برای نظام و مردم و ولایت، یک امر عادی شده است، دلمان نمی خواست روزی اینگونه از احمدی نژاد خداحافظی کنیم، او را بیش از اینها می دیدیم، اما انگار باید برای او هم در قطار زمان، جایی رزو کنیم و به تاریخ بسپاریمش.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار