وبلاگ "اخبار مهــــدوی"نوشت:

ستاد احیای نیمه شعبان در نظر دارد در شب نیمه شعبان شبی که افضل شب‌ها بعد از لیله‌القدر و شب دعا و ثنا به درگاه خداوند بزرگ است، نهضتی عمومی در راستای توجه همگانی در این شب مبارک و بااهمیت به وجود مقدس امام زمان(عج) و دعا برای تعجیل در فرج حضرت(عج) ایجاد نماید.

ایجاد نهضت عمومی احیای شب نیمه شعبان

مسئول ستاد احیای نیمه شعبان یزد: برگزاری اجتماع بزرگ منتظران حضرت مهدی(عج) و ایجاد نهضت عمومی دعای جمعی و مضطرانه برای تعجیل در فرج امام زمان(عج)در شب نیمه شعبان، مهمترین هدف ستاد احیای نیمه شعبان است.

به نقل از خبرنگار فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج)؛ ستاد احیای نیمه شعبان در نظر دارد در شب نیمه شعبان شبی که افضل شب‌ها بعد از لیله‌القدر و شب دعا و ثنا به درگاه خداوند بزرگ است، نهضتی عمومی در راستای توجه همگانی در این شب مبارک و بااهمیت به وجود مقدس امام زمان(عج) و دعا برای تعجیل در فرج حضرت(عج) ایجاد نماید.

مسئول ستاد احیای نیمه شعبان یزد در گفتگو با خبرنگار فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) گفت: برگزاری اجتماع بزرگ منتظران حضرت مهدی(عج) در شب نیمه شعبان و دعای جمعی و مضطرانه برای تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر(عج)  مهمترین هدف ستاد احیا نیمه شعبان است.

وی افزود: ستاد احیای نیمه شعبان برای سومین سال متوالی است که در دهه مهدویت به فعالیت می‌پردازد و با اقداماتی همچون چاپ و انتشار اینفوگرافی احیای شب نیمه شعبان، ارسال پیامک‌های احیای شب نیمه شعبان در دهه مهدویت، تهیه بروشور آثار و فواید قرائت دعای فرج و... سعی در عمومی‌سازی دعا برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) در این شب مبارک نموده است.

 کریمی خاطرنشان کرد: شب نیمه شعبان شبی بسیار بااهمیت و بافضیلت است که باید هرچه بیشتر مورد توجه و عنایت آحاد جامعه در دعا برای امام زمان(عج) و تعجیل در فرج ایشان قرارگیرد؛ چرا که آیت‌الله بهجت(ره) فرمود: «اگر مردم ایران به اندازه اضطراری که برای پیروزی (در مسابقه فوتبال)  دعا می‌کردند برای فرج امام زمان(عج) دعا می‌کردند تاکنون امام(عج) آمده بودند.» امید است در شب نیمه شعبان همه دست به دعا برداریم و یک صدا برای ظهور منتقم اباعبدالله‌الحسین(ع) دعا کنیم تا بزودی چشمانمان به نور وجود حضرت مهدی(عج) روشن گردد.  

روابط عمومی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) یزد

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار