3 روز از حادثه تیر اندازی نیروهای نظامی پاکستان به برخی سوخت بر ها در سراوان گذشته است و در این 3 روز شاهد جولان تروریست های منافقین، رژیم صهیونیستی، عناصر بدنام و برانداز جریان تحریف و غربگرا در فضای مجازی یله و رها با سکوهای توییتر، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ با هماهنگی کامل شرکت های آمریکایی فیس بوک، توییتر و گوگل ضد ایران اسلامی هستیم.

فضای مجازی رها شده، جولانگاه تروریست ها و اشرار با سرکردگی جریان تحریف

3 روز از  حادثه تیر اندازی نیروهای نظامی پاکستان به برخی سوخت بر ها در سراوان گذشته است و در این 3 روز شاهد جولان تروریست های منافقین، رژیم صهیونیستی، عناصر بدنام و برانداز جریان تحریف و غربگرا در فضای مجازی یله و رها با سکوهای توییتر، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ با هماهنگی کامل شرکت های آمریکایی فیس بوک، توییتر و گوگل ضد ایران اسلامی هستیم.

از نشانه گرفتن وحدت در منطقه تا ایجاد شکاف های اجتماعی، فرقه ای، قومی و قبیله ای و حمایت کامل رسانه ای از اشرار وهابی در منطقه سراوان و اشرار شیعه انگلیسی صادق شیرازی با رسانه های متعدد را می‌بینیم.

متاسفانه عده ای هم در داخل مانند سعید حجاریان و برخی منافقین نام آشنا از این شرایط که در توییت هایی با کد و رمز قبلا به آن اشاره کرده بودند از آزادی های موجود در کشور در فضای مجازی سو استفاده کرده و بر روی این فتنه فرقه ای بنزین می پاشند.

اگر فقط کمی به حوادث بعد از انتخابات 2020 آمریکا دقت کنیم، می بینیم آمریکایِ مدیر اینترنت جهانی و صاحب اغلب پلتفرم های ارتباطی و اجتماعی در دنیا چقدر دقیق در کشور خودش حکمرانی رسانه ای سایبری را اجرا می‌کند و در روز حمله چند ساعته به کنگره و پس از آن تا حصر رسانه ای ترامپ اجازه ندادند از بیرون مرزهایشان کسی بر مرزهای رفتاری، اعتقادی، اجتماعی و در کل افکار عمویشان با پیام های رسانه ای تاثیری بگذارد که منتج به شعله ور تر شدن آن حوادث شده و یا شامل مرور زمان شود و همه جانبه آنرا تا آرام شدن فضا، دستگیری و سرکوب معترضان و... مدیریت کردند و چون تمام رسانه ها در دست خودشان بود مردم دنیا هم زود آنرا فراموش کردند.

اما متاسفانه فضای مجازی رها شده در داخل کشور ما محل زیست انگل های جریان تحریف شده است و طبیعی است این جریان با زندگی انگل وار با انواع و اقسام نفاق، تزویر، دروغ و ریاکاری اجازه نخواهد داد ایران اسلامی به سمت حکمرانی رسانه ای سایبری مستقل خود حرکت کند.

4 حمله تروریستی با بستر تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و...، 2 فتنه 96 و 98، سیگنال دهی های بازیگر ها برای سقوط بورس و ایجاد اغتشاش بورسی، جنگ شناختی ادراکی ترکیبی با مردم، تغییر سبک زندگی مردم بخصوص جوانان و نوجوانان، ایجاد شکاف های قومیتی در کشور، ایجاد بستر مستقیم تاثیر گذاری منافقین و ضد انقلاب و سلطنت طلب ها بر روی ذهن و قلب مردم بی دفاع در فضای مجازی، ایجاد بستر زیست انگل های شبکه قمار و شرط بندی و... همه و همه از  آثار جریانی است که استاد تعویض جای جلاد و شهید است و دلش نمی‌خواهد مردم روی آسایش را ببینند و خیلی نرم در حال استحاله اخلاقی، رفتاری، اعتقادی، انقلابی و... سرمایه های اجتماعی کشور است.

حال در این شرایط ارتقای سواد، مهارت و تربیت رسانه ای مخصوصا در استان‌ها و شهرستان های مرزی می‌تواند یک سد محکم در برابر شایعات، شیطنت ها و عملیات های داخلی و خارجی برای تفرقه افکنی میان اقوام و فرق مذهبی درست کند و در کنار این نهضت سواد رسانه ای باید مطالبه ساماندهی فضای مجازی و رسانه رها شده با جدیت در داخل دنبال شود.

به نظر می‌رسد جریان تحریف چون باختش در انتخابات 1400 را قطعی می بیند در چند وقت باقیمانده رو به استراتژی بر هم زدن بازی با ایجاد فتنه های مختلف و تحویل زمین سوخته بیاورد.

مردم عزیز باید هوشیار باشند ان شاء الله...

سید علیرضا آل داود

 

ارسال نظر

آخرین اخبار