سید محسن میرحسینی، در پاسخ به گلستان24؛

گاهی دشمن از بعضی از سخنان آقایان استقبال می کند و این جای تامل دارد. حرف هایی از قول امام (ره) زده می شود، اما دشمن از آن استقبال می کند. این نکته ای است که باید به آن توجه بیشتری کنیم.

دشمن از خاطره گویی های برخی استقبال می کند/ جای تامل دارد

سید محسن میرحسینی، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با بیان این که چند وقت است که با توجه به اوضاع سیاسی داخلی و خارجی، برخی به دنبال منافع سیاسی خودشان هستند، می گوید: این روز ها به ویژه به دلیل ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، برخی می خواهند به نفع خودشان و با سلیقه شخصی از صحبت های امام (ره) برداشت می کنند.

 

وی با بیان این که امام (ره) در وصیت نامه خود بر این موضوع تاکید کردند که بعد از رحلتشان، ملاک و سند همان نوشته هایی است که از من بر جای مانده است، می گوید: همه سخنان و سخنرانی های ایشان به صورت مکتوب موجود است و می توانیم از این منابع به عنوان  سند استفاده کنیم. برخی از خواب ها و خاطرات گذشته امام (ره) دم می زنند، در صورتی که سخنان و سیره ایشان در دسترس همگان موجود است.

 

میر حسینی تحریف شخصیت امام

 میر حسینی تاکید می کند که با توجه به اوضاع داخلی و خارجی کشورمان نیاز است که به اظهار نظر ها و برداشت هایمان از سخنان امام (ره) دقت کنیم تا انقلاب در مسیر انحراف قرار نگیرد. وی می گوید: دشمن منتظر است که حرفی زده شود و بتواند  از آن بهره برداری کند.

 

این فعال فرهنگی با بیان این که امام (ره) هم فرمودند هر گاه دشمن از شما تعریف کرد، به کار خودتان شک کنید، می گوید:  گاهی دشمن از بعضی از سخنان آقایان استقبال می کند و این جای تامل دارد. حرف هایی از قول امام (ره) زده می شود، اما دشمن از آن استقبال می کند. این نکته ای است که باید به آن توجه بیشتری کنیم.

میر حسینی تحریف شخصیت امام

میر حسینی معتقد است امروز کسی که می تواند مسیر درست را به ما نشان دهد، مقام معظم رهبری است. وی می گوید: الحمدالله  ایشان همیشه به موقع موضع گیری می کنند و ما باید در مسیری قدم بگذاریم که ایشان به ما نشان می دهند. بار ها و بار ها فرمودند که راه ما راه  امام (ره) است و هدمان هدف امام (ره) است.

 

ارسال نظر

  • ff
    0

    زیاد مته به خشخاش خاطرات هاشمی نذارید..............................خواهشن در زمین دشمن بازی نکنین

آخرین اخبار