فعال سیاسی با بیان اینکه جریان پیر لیبرالیسم نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد، گفت: نفع مردم زیر سلطه برجام است و فرقی بین جان‌کری و جهانگیری نیست.

جریان پیر لیبرالیسم نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد

فعال سیاسی با بیان اینکه جریان پیر لیبرالیسم نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد، گفت: نفع مردم زیر سلطه برجام است و فرقی بین جان‌کری و جهانگیری نیست.

به گزارش گلستان 24، ولی‌اله شهابی در ویژه برنامه گفتگوی تحلیلی،تبینی موضوع بصیرت، تکریم سردار دلها، با بیان اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادتش شناخته شده نبود اما با شهادتش موج امید آفرینی را در جامعه راه انداخت، اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی دلبستگی مردم را به انقلاب اسلامی بیشتر  و آنها را نسبت به آینده انقلاب امیدوارتر کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به برکت شهادت حاج قاسم سلیمانی فرصت همنشینی در سفره انقلاب را فراهم کرد و همه آماده بهره بردن از این انقلاب شدند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه اگر قرار است محبوب مردم شویم و بر دلها بنشینیم باید خودمان را بشکنیم، گفت: باید بنده مطلق خدا باشیم و توجه داشته باشیم نگاه از بالا داشتن موجب قدرت نمی شود.

شهابی با بیان اینکه سردار سلیمانی با جدا کردن خود از منیت ها توانست خود را در تاریخ ماندگار کند، اظهار کرد: ایشان با حضور در صحنه جهاد توانست اتفاق های بزرگی را رقم بزند.

وی افزود: منظور از دولت جوان انقلابی اولویت بر جوان سنی نیست بلکه می خواهیم فردی وارد صحنه شود تفکر جوان انقلابی را داشته باشد.

این فعال سیاسی آیت‌الله جنتی را فردی تاثیر گذار در صحنه خدمت دانست و گفت: مردم می خواهند فردی که وارد صحنه می شود انرژی داشته باشد و انقلابی عمل کند تا امنیت  و آسایش به جامعه برگرداننده شود.

وی با بیان اینکه جریان پیر لیبرالیسم نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد، گفت: نفع مردم زیر سلطه برجام است و فرقی بین جان‌کری و جهانگیری نیست، اگر افرادی مانند همت، باکری و باقری در جامعه امروز بودند به دهان آمریکا می‌زدند، اینها از پیرذهنی است که به شیطان بزرگ اعتماد می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار