آیا با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی با موج جدید تغییر و تحولات مدیریتی در شهرستان کلاله روبرو خواهیم بود؟

آغاز موج جدید تغییر و تحولات مدیریتی در شهرهای شرق گلستان با نزدیک شدن به انتخابات

به گزارش گلستان 24، با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی امکان تغییر و تحولات مدیریتی در شهرستان کلاله و برخی از شهرهای شرقی استان وجود دارد.

در تحلیل های گذشته سایت های استان گلستان در خصوص روند تغییر و تحولات مدیریتی در شهرستان کلاله، به گفته بیشتر تحلیل گران پشت پرده این تغییرات مهره چینی برای مقاصد آتی بود.

با وجود اینکه در چنین اقداماتی چاشنی تعصب نیز اضافه شده بود، ولی به گفته بیشتر منتقدان اهداف بزرگتری در پشت پرده این تعییرات وجود داشت که با نزدیک تر شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی این اهداف آشکار تر می شود.

با وجود تاکید وزارتخانه بر اینکه وزارتخانه ای ها اجازه شرکت در جلسات انتخاباتی را ندارند، باز هم برخی به بهانه های مختلف در جلسات انتخاباتی شرکت می کنند و بر این جلسات با عنوان های مختلف سرپوش می گذارند.

با یک نگاه اجمالی به اوضاع شهرستان های شرق استان گلستان به اینکه برخی به جای رسیدگی به مشکلات مردم وقت خود را صرف سیاسی کاری و مهره چینی در منطقه کرده اند(به گونه ای که برخی اتفاقات به گونه ای لای پوشانی می شود که اثری از آن اتفاق باقی نمی ماند!)، پی خواهیم برد.

در کنار این تفاسیر جابجایی یک رئیس از شهرستانی دیگر(وی کاندیدای احتمالی شهر گنبد خواهد بود) به این شهرستان و تصدی یک مسئولیت در این شهر توسط وی نیز ابهاماتی را در پی خواهد داشت(از این نظر که شهرستانی کوچک مثل کلاله انعطاف پذیری بیشتری برای وی خواهد داشت و تنها با درخواست مرخصی به جای استعفا،می تواند کاندیدای مجلس برای شهرستان یاد شده شود.).

آنچه گفته شد مقدمه ای بر مطالب بعدی ما خواهد بود چرا که طبق شنیده ها این شهرستان با نزدیکتر شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد تغییر و تحولات مدیریتی زیادی خواهد بود(قول تغییر بیش از 5 مدیریت داده شده است.) که بیشتر انها برای اهداف انتخاباتی انجام می گیرد فارغ از اینکه مردم چوب سیاسی کاری های افراد خاص را خواهند خورد.

باید منتظر ماند و نظاره گر این بود که آیا استانداری و مدیر کل های دولت امید و تدبیر در مقابل زیاده خواهی های افراد خاص خواهند ایستاد یا ...

انتهای پیام/کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار