احمد ایزد، در پاسخ به سوال گلستان24؛

صنعت کشور های اروپایی و آمریکا به علت همین تحریم ها دچار مشکل شده است. آن ها نیاز دارند که رابطه اقتصادی و تجاری شان را با ایران ادامه دهند.

 آمریکا بیشتر از ما به این توافق نیاز دارد

احمد ایزد، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، می گوید: همانگونه که آقا فرمودند، رعایت انصاف بر اساس منطق می تواند ما را به نتیجه برساند.

وی با بیان این که در بین برخی از کشور های1+5 اراده بر این است که این اتفاق بیافتد، می گوید: این ممکن است با کار شکنی آمریکا روبرو شود. اراده ایران هم بر این است که حسن نیت خودش را نشان دهد و به نتیجه برسد. با توجه به این موضوعات، من احتمال به نتیجه رسیدن را می دهم. انشاالله با یک اعتماد متقابل ، توافق خوب مورد نظر مقام معظم رهبری به وقوع می پیوندد و نتیجه مذاکرات مثبت است.

احمد ایزد توافق خوب

ایزد معتقد است طبق گفته آقا آمریکا بیشتر از ما به این توافق نیاز دارد. وی می گوید: بخش مهم صنعت کشور های اروپایی به علت همین موضوع تحریم ضربه خورده است. آن ها نیاز دارند که با رفع تحریم ها، رابطه تجاری و اقتصادی کشور های جهان با ایران رونق بگیرد.

این فعال فرهنگی تاکید می کند که با وجود این اراده در برخی از کشور ها و همچنین با صداقت تیم مذاکره کننده ما در گفت و گو و مذاکره، انشاالله به نتیجه می رسیم. مشروط بر آن که آمریکا از موضع تند خود و زیاده خواهی اش کنار بیاید.

ارسال نظر

آخرین اخبار