اگر به توپولوژی پایگاه های آمریکایی در منطقه غرب آسیا نگاه بیندازیم می‌بینیم که پایگاه "اینجرلیک" در شهر "آدانا" در جنوب ترکیه، پایگاه "شیخ السالم" و "الخلید الصابر" در امارات عربی متحده، پایگاه پنجم "شیخ عیسی" در بحرین، پایگاه "ماناش" در قرقیزستان و پایگاه های دیگر در منطقه همگی در تیررس موشک‌های ایرانی قرار دارند.

ادعای‌حمله‌آمریکابه تاسیسات"فردو"!

ماه حساس ژوئن زمانی بوده که سرنوشت مذاکرات تعیین می‌شود و این در حالی است که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با تاکتیک مرعوب سازی جمهوری اسلامی ایران را وادار به توافق هسته‌ای کنند و در این پروسه از راهبرد  شانتاژ رسانه‌ای سود می‌برند.   

 

 

**راهبرد بمب‌های سنگرشکن 

به گزارش گلستان24، در گزارشی که اخیرا یکی از پایگاه‌های تحلیلی آمریکا با عنوان طرح B مطرح کرده اوباما را به استفاده از "بمب‌های سنگرشکن" با وزن بیش از 5 هزار پوند (هر پوند 453.26 گرم است) تشویق کرده و عنوان داشته در صورت شکست دیپلماسی می‌توان از راهبرد "بمب های سنگرشکن" به عنوان گزینه جایگزین برای نابودی تاسیسات هسته‌ای "فردو" برای جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته ای استفاده کرد.

 

 

در این باره می توان گفت اولا آمریکا سال‌هاست که از گزینه نظامی سخن می‌گوید و در این زمینه استناد به پاسخ حضرت "آیت الله خامنه‌ای" فرماندهی معظم کل قوا لازم است که ایشان فرمودند: در زمان رئیس جمهور قبلی آمریکا هم گفتم دوران بزن و در رو تمام شده است و ملت ایران کسی را که به او متعرض شده است را رها نمی‌کنند.

 

 

 

**انجام وظیفه لانچرهای ایرانی  

 

علاوه بر این موشک های ایرانی آماده‌اند تا پاسخ دردناکی به دشمنان بدهند و لانچرهای ایرانی هر زمان لازم باشد انجام وظیفه می‌کنند.

 

 

**امیر آراسته: آتش بار سنگین نیروهای مسلح آماده مقابله با هر تهدیدی است 

امیر سرتیپ "ناصر آراسته" جانشین گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا درباره امکان اقدام نظامی آمریکا علیه ایران اظهار داشت: آتشبار سنگین نیروهای مسلح آماده مقابله با هر تهدیدی است و هیچ کس جرات ندارد به کشورمان چپ نگاه کند.  

 

**سردار دهقان: آمریکا اگر جرات و شهامت دارد حمله کند 

سردار سرتیپ "حسین دهقان" در پاسخ به سوالی درباره تهدیدات مسئولین آمریکایی عنوان داشت: آمریکا اگر جرات و شهامت دارد حمله کند.  

 

**توپولوژی پایگاه‌های آمریکایی بیانگر ناتوانی آن‌هاست 

اگر به توپولوژی پایگاه های آمریکایی در منطقه غرب آسیا نگاه بیندازیم می‌بینیم که پایگاه "اینجرلیک" در شهر "آدانا" در جنوب ترکیه، پایگاه "شیخ السالم" و "الخلید الصابر" در امارات عربی متحده پایگاه پنجم "شیخ عیسی" در بحرین، پایگاه "ماناش" در قرقیزستان و پایگاه های دیگر در منطقه نشان می‌دهد  همگی این‌ها در تیررس موشک‌های ایرانی از "زلزال تا سجیل 2" قرار دارند. 

 

**آصفری: پایگاه‌‎های نظامی ایالات متحده آمریکا در منطقه غرب آسیا در تیررس آتش سنگین نیروهای مسلح  ایران است

"محمد حسن آصفری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در گفت‌و‌گو با دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛  با اشاره به توان بازدارندگی بسیار بالای نیروهای مسلح ایران یادآور شد: پایگاه‌‎های نظامی ایالات متحده آمریکا در منطقه غرب آسیا در تیررس آتش سنگین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: آمریکا جرات اقدام نظامی نداشته و اگر دست به چنین اقدامی بزند تمام پایگاه‌های این کشور و رژیم صهیونیستی در تیررس نیروهای مسلح ایران است.

 

حمله‌آمریکابه تاسیسات

 

پس آتش بار سنگین موشکی ایران باعث می شود تا آمریکا به دردسری جدی بیفتد ضمن آن که منطقه را وارد یک جنگ و ویرانی بی‌پایان خواهد کرد و این تهدیدات ادعایی بیش نیست. 

 

 

 

**اظهارات "اشتون کارتر"

جالب است قبل از این گزارش "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا هم مدعی احتمال چنین حمله‌ای شده بود که جالب است آن  اظهارات هم در زمان قبل از بیانیه سوئیس بود.

 

به نظر می‌رسد آمریکا به دنبال ایجاد توافق به زور "بمب‌های سنگرشکن" است تا زمان توافق به درازا نینجامد که البته این نکته حائز اهمیت بوده که قطعا "امپریالیسم آمریکایی" و حامیان آن‌ها یعنی "لژهای فراماسونری" توانایی نابودی تاسیسات "فردو" را نخواهند داشت و این یک ادعای پوچ و توخالی است هم چنان که نتانیاهو بارها این اظهارات را تکرار کرده و در عمل هیچ اقدامی را از پیش نبرده است.  

 

 

 

**در صورت حمله نظامی آمریکا این کشور باید نگران هم پیمانانش باشد 

یحتمل در صورت حمله نظامی آمریکا ؛ این کشور باید نگران همپیمانان خود در منطقه غرب آسیا از جمله رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی باشد.

 

جدایی از تمام این نکات بارها مسئولان ارشد کشورمان متذکر شده اند که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال بمب اتم نبوده و نیست و حتی تحلیلگران و اندیشکده های معتبر آمریکایی نیز به این موضوع اذعان دارند که برنامه هسته‌ای ایران صلح آمیز است.

 

اما با تمام این وجود در صورت هر گونه حمله به گفته مسئولین نظامی عاقبت دردناکی در انتظار آمریکایی هاست.

ارسال نظر

آخرین اخبار