علی رضازاده پاشا، در پاسخ به سوال گلستان24؛

بجای نگاه به سراب مذاکرات، به نیروهای کار آمد داخل نگاه کنیم تا دشمن خودش تحریم ها را بردارد.

مسئولین همه چیز را به مذاکرات ربط ندهند/ اقتصاد مقاومتی بجای تکیه بر سراب مذاکرات

علی رضازاده پاشا، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان و فرمانده بسیج طلاب آیت الله طاهری، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که مذاکرات در دولت یازدهم، رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است، می گوید: آقا از اول هم فرمودند که ما به نتیجه این مذاکرات خوش بین نیستیم.

وی معتقد است که تیم مذاکره کننده ما از بچه های انقلاب هستند و خطوط قرمز مد نظر رهبری و مردم را حتما مد نظر قرار خواهد داد. اما طرف مقابل ما بر اساس تجربه، قابل اعتماد نیست. آن ها در هر دوره از مذاکرات دبه در آورده اند. ملت ایران زیر بار حرف زور نرفته و نخواهد رفت.

 

رضازاده پاشا تاکید می کند که به هر حال خطوط قرمز باید حفظ شود. وی می گوید:  این طور نیست که به هر قیمتی بخواهیم نتیجه بگیریم. به قیمت از دست دادن ارزش ها و کنار گذاشتن آرمان های ناب و نقشه راه امام  (ره) نمی خواهیم به نتیجه برسیم. عزت ملت ایران باید حفظ شود. هر کسی دلش می خواهد تحریم ها برداشته شود، اما نه به هر قیمتی. برداشتن تحریم ها باید با یک توافق خوب همراه باشد. توافق بد را ملت ایران قبول نخواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان می گوید: تجربه ثابت کرده که حتی اگر توافقی هم صورت بگیرد، طرف مقابل آن را زیر پا خواهد گذاشت. بنابراین تیم مذاکره کننده ما خیلی به این مذاکرات خوش بین نباشند.

 

علی رضازاده پاشا تحریم ها

وی با بیان این که مسئولین ما همه چیز را به تحریم ها و مذاکرات ربط ندهند، می گوید: حتی آب خوردن و حقوق کارمندان را به برداشته شدن تحریم ها ربط می دهند و  می گویند الا و بلا تحریم ها باید برداشته شود. تحریم ها تاثیر کمی در اقتصاد ما دارند. اگر ترسیم حضرت آقا در باب اقتصاد مقاومتی را خوب اجرا کنند و بجای نگاه به سراب ها به نیروهای کار آمد داخل کشور نگاه کنند، دشمن هم به این نتیجه می رسد که تحریم هیچ تاثیری بر ایران ندارد و خود به خود این تحریم ها برداشته خواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار