تکمیل تحقیقات درباره سقوط «الرمادی»

نخست‌وزیر عراق با اشاره به تکمیل تحقیقات درباره سقوط شهر «الرمادی» به دست داعش، دستگیری یکی از مهمترین اعضای حزب منحله بعث در عراق را تایید کرد.

«حیدرالعبادی»: «عبدالباقی السعدون» دستگیر شده است

«حیدرالعبادی» نخست‌وزیر عراق، امروز (شنبه) تایید کرد که «عبدالباقی السعدون» عضو ارشد حزب منحله بعث دستگیر شده است.

گفته می‌شود که او زمانی رابط «عزت الدوری» معاون صدام بوده اما 3 سال است که از او جدا شده است.

عبدالباقی السعدون دستگیری

به گزارش گلستان 24، به نوشته «السومریه نیوز»، نخست‌وزیر عراق تایید کرد که طی یک عملیات اطلاعاتی دقیق در عراق، السعدون شناسایی و دستگیر شده است.

وی در ادامه اشاره کرد که اطلاعات مهمی به دست آمده است که به زودی موجب درهم شکستن بسیاری از زنجیره‌های تروریستی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی جمعه شب توانستند السعدون را در جریان عملیات امنیتی در مرکز شهر کرکوک دستگیر کنند و اکنون وی زیر نظر فرماندهی عملیات کرکوک است.

السعدون در فهرست سیاه آمریکا در ردیف پنجم قرار داشت. آخرین بیانیه صادره از او، مربوط به تاریخ پنجم ماه جاری میلادی و پس از مرگ «عزت الدوری» معاون صدام است.

تکمیل تحقیقات درباره سقوط «الرمادی»

وی در بخش دیگری از سخنانش از تکمیل تحقیقات درباره سقوط شهر «الرمادی» خبر داد و گفت که عقب‌نشینی از این شهر مجاز نبود.

نخست‌وزیر عراق افزود: تحقیقات ویژه درباره سقوط شهر الرمادی به دست داعش، کامل شده و 2 روز پیش به او ارائه شده است و نتایج این تحقیقات به زودی اعلام خواهد شد.

العبادی با اشاره به باقی ماندن 28 مبارز در شهر الرمادی 2 روز پس از سقوط این شهر، تصریح کرد: عقب‌نشینی از این شهر مجاز نبود بلکه، بالعکس، باید پایداری و مقاومت می‌شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار