اقدامات ضد اسلامی در کشورهای غربی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می شوند. جلوگیری از گسترش روز افزون اسلام در جهان، از اهداف این گونه اقدامات و اهانت هاست.

نمونه ای از تبلیغات ضد اسلامی در آمریکا

اقدامات ضد اسلامی در کشورهای غربی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می شوند. جلوگیری از گسترش روز افزون اسلام در جهان، از اهداف این گونه اقدامات و اهانت هاست. کشور آمریکا اگر چه منادی حقوق بشر در دنیاست، اما همواره در مخالفت با اسلام از هیچ کاری دریغ نکرده و همواره تلاش خود را برای تحقیر اسلام و تحریف آن به کار گرفته است. گواه این مطلب را  باید اقدام اخیر آمریکا در خیابان های واشنگتن دانست.

به گزارش گلستان 24 :چندی پیش اتوبوس هایی در خیابان های واشنگتن به راه افتادند که بر روی آنها تصاویری بزرگ از آدولف هیتلر بود که اسلام را با ایدئولوژی های نازیست همسو نشان می داد و اسلام را دشمن یهود معرفی می کرد.

در این پیام های تبلیغاتی تصاویری از حاج امین الحسینی، مفتی اعظم و رهبر ملی فلسطین با آدولف هیتلر، دیکتاتور معروف آلمانی دیده می شد. حاج امین الحسینی متحد آلمانها در مخالفت با اسرائیل و قدرت یافتن یهود در جنگ جهانی دوم بود.

این فعالیت های تبلیغاتی بیانگر آنست که علت تنفر مسلمانان از یهودیان این است که این مسئله در قرآن ، کتاب مقدس مسلمانان به تصریح آمده است و مسلمانان در تعالیم خود دیدگاهی مشابه هیتلر دارند. دو سوم از حمایت های آمریکا از دیگر کشورها به حمایت های این کشور از متحدان عرب آن اختصاص می یابد.

در این تبلیغات به مردم  القاء می کردند که به نژاد پرستی پایان بدهید. حمایت های خود را از کشورهای اسلامی قطع کنید و با اسلام مبارزه کنید.

hitler

حاج محمد امین الحسینی مفتی بزرگ مسلمانان در بیت المقدس و رهبر ملی فلسطین و مسلمانان برای مخالفت از قیومیت بریتانیا بر فلسطین بود، و نقش کلیدی در مخالفت با یهودیان و تاسیس دولت صهیونیسم در فلسطین را ایفا کرد. در سال 1941 مفتی بزرگ فلسطین حاج محمد امین الحسینی با آدولف هیتلر در برلین ملاقاتی داشت و از او خواست تا در مقابل برنامه های یهودیان ایستادگی کند و آدولف هیتلر هم به او گفت صهیونیست ها باید نابود شوند. اینگونه بود که در آن برش تاریخی آدولف هیتلر حمایت خود را از فلسطین اعلام کرد ، مبارزات آدولف هیتلر علیه صهیونیستها و حمایت او از حرکتهای اعراب در مبارزه با صهیونیست های خواستار تأسیس کشور اسرائیل، نشان دهنده ی نتایج موثر مذاکرات امین الحسینی با او بود.

ارسال نظر

آخرین اخبار