سیاست آقای هاشمی ، پدر خوانده دولت روحانی دیگر جوابگوی جمهوری اسلامی و پیشرفته ایران نیست و دولتمردان باید برای امیدوار کردن مردم روش جدیدی را در پیش گیرند .

هاشمی پدر خوانده موفق یا ناموفق دولت روحانی !

در سالگرد حماسه 9 دی امسال شاهد نقش پررنگ مردم و نهادی فرهنگی برای اجرای هر چه باشکوه ترمراسم بودیم و صدا و سیما نیز از این قافله عقب نمانده و نسبت به سالهای قبل ، نقش درخشان و قابل توجه ای ایفا کرد

به گزارش گلستان 24، یکی از کارهای قابل تقدیر مربوط به صدا و سیما بود که سبب بالا رفتن سطح آگاهی مردم نسبت به فتنه ، سران فتنه و مسائل پشت پرده آن شد. اما طبق پیش بینی این برنامه های افشاگرانه به مذاق برخی ها خوش نیامد . افرادی که مستقیم و یا غیر مستقیم طرفدار فتنه بودند و یا حمایت میکردند و فقط بخاطر حضور با قدرت مردم در روز 9 دی ، مجبور شدند از هتک حرمت و آشوبهای روز عاشورا فاصله بگیرند و سخنانی جهت محکوم کردن آن بیان کنند.

انتقادات رئیس جمهور آقای حسن روحانی و رئیس تشخیص مصلحت ، آقای هاشمی رفسنجانی از صدا و سیما بعد از روزهای ضد استکباری 9 دی چه پیام و مفهومی میتواند داشته باشد؟ فشار و تهدید پنهان و آشکار برای کوتاه آمدن از رد و بدل شدن  چه  معامله ای در پشت پرده  حکایت دارد؟

به نظر میرسد فشار ها و فرافکنی برای دور شدن افکار و اذهان عمومی از شعارهای دوره انتخابات و حل نشدن مشکلات اقتصادی مردم ، رویه پیش دستی و ملتهب کردن جامعه و کشور در سیاست آقایان است.

قابل توجه مسئولان اینکه مردم بسیار آگاه تر از همیشه مطالب و گفته ها را بررسی میکنند و ذهن و فکر آزاد و مستقل دارند و نمی شود با سخنان حاشیه ای  از مسئولیت مشکلات ادامه دار شانه خالی کنید.

Rouhani.ir_with-hashemi

سیاست آقای هاشمی ، پدر خوانده دولت روحانی دیگر جوابگوی جمهوری اسلامی و پیشرفته ایران نیست و دولتمردان باید برای امیدوار کردن مردم روش جدیدی را در پیش گیرند .

بازی با کلمات و گفتن این جملات که تورم به قیمت ها مربوط نیست و پایین آمدن تورم دلیل بر پایین آمدن قیمت ها نیست دردی از مشکلات مردم را کاهش نمیدهد و با وعده سبدکالا تکرار اشتباهات دوره قبل نباید تکرار شود.

شعارهای کلید حل مشکلات با تدبیر و امید در دولت روحانی با اجرای سیاست های هاشمی رفسنجانی همراه با بی تدبیری دولت در حال شکسته شدن است . اینک مردم بیش از پیش با چشمان باز و فکری روشن مسایل روز جامعه را تحلیل می کنند و مردم در مقابل لفاظی و بازی با کلمات از آرمان ها و ارزش های جمهوری اسلامی  دست نخواهند کشید .

ارسال نظر

آخرین اخبار