فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سردار ملک شاهکوهی گفت: حضور مردم فعال و گسترده بود که امیدوارم مردم با این حضور چشم دشمنان را کور کنند.

حضور مردم در جشن انتخابات دشمنان را کور می کند

به گزارش گلستان 24، علی ملک شاهکوهی امروز  در یکی  ازمراکز اخذ رای  در گرگان ، اظهار کرد: امروز روز سرنوشت سازی است  و مردم یک بار دیگر آمدند تا دل دوستان انقلاب را شاد کنند و دشمنانی که چندین ماه تلاش دارند و الان هم در شبکه هایشان علیه حضور مردم  در تبلیغ هستند ناامید کنند.

وی اذعان کرد: اگر انتخابات مهم نبود برای شرکت نکردن آن اینقدر تبلیغ نمیکردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: حضور مردم فعال و گسترده بود و بنده خودم چند ساعت در صف منتظرم تا رایم را به صندوق بیندازم که امیدوارم مردم با این حضور چشم دشمنان را کور کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گرگان هم بیان کرد: امسال حساسیت هایی توسط مخالفین ومعاندین ایجاد و منافقین کوردل  ایجاد و مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کردند.

حجت الاسلام جعفررعایتی ادامه داد: آنها فکر می کنند مردم از خون شهدای خود کناره گیری خواهند کرد انتخابات را تحریم می کنند اما مردم بصیر و فهمیم می دانند هروقت نیاز به حضور باشد وارد میدان میشوند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب  امروز را روز ملت ایران خواندند و ما هم شاهدیم مردم فهمیم ما در اولین ساعات روز اینگونه واد میدان شدند و به تکلیف خود عمل کردند  و امیدواریم رییس جمهور با کفایت بیاید  و مشکلات را حل کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار