سیاسیون در ضیافت افطار ؛

عضو سابق سازمان مجاهدین خلق و نماینده دوره اول گرگان در مجلس که از چهره های شاخص سیاسی ملی و مذهبی به شمار می رود ، مراسم افطاری خود را در گرگان برگزار کرده است.

ضیافت افطاری محمد محمدی گرگانی در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24، هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم افطاری گروههای مختلف سیاسی و شخصیت های موثر نیز در گوشه و کنار شهر برگزار می شود.

گرگان مرکز استان گلستان از جمله شهرهاییست که سیاست در آن پررنگ و لعاب تر از سایر شهرهاست . سیاسیون در این شهر از این قافله عقب نمانده و افراد مختلفی در روزهای سپری شده مراسمات افطار را برپا نمودند.

محمد محمدی گرگانی سیاستمدار گرگانی که در سابقه خود عضویت در سازمان مجاهدین خلق را دارد البته قبل از انقلاب و در روزهای منتهی به انقلاب اسلامی از این گروهک جدا شد ، در 4 تیرماه مراسم افطاری خود را در گرگان برگزار کرده است .

محمد محمدی گرگانی بعد از انقلاب اسلامی به عنوان نماینده مردم گرگان به مجلس راه پیدا می کند که در ادامه پیرو تفکرات ملی و مذهبی اش از حکومت فاصله می گیرد.

او بعد از این جریانات به درس و دانشگاه پرداخت و در دانشگاه علامه طباطبایی به تدریس مشغول شد.

در مراسم افطاری که محمدی گرگانی برگزار کرد پیرامون بحث تکنولوژی و نقش آن در زندگی بحث شد.

محمدی گرگانی معتقد است : تکنولوژی باعث شده تا مردم از دنیای واقعی کنده شده و در خودشان سرگرم شوند و این باعث شده تا محیط و اطرافیان خود را فراموش کنند.

او می گوید: اگر قرار بود تکنولوژی مشکلات را حل کند چرا مردم آمریکا در فقر بسر می برند و تعداد زندانی در این کشور بالاست .

این استاد دانشگاه گفت: من در انگلستان هم زندگی کرده ام و آنجا طوری است که خانواد ها در یک مجتمع دور از هم زندگی می کند و این نشان می دهد که تکنولوژی باعث ایجاد فاصله بین خانواده ها شده است اما از آن گریزی نیست.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار