دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان:

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: استاندار باید بتواند منابع و اعتبارات مالی خوبی برای استان جذب کند.

استاندار باید بتواند  اعتبارات مالی خوبی برای استان جذب کند

به گزارش گلستان 24، غلامرضا منتظری اظهار کرد: استاندار، رئیس جمهور یک کشور کوچک بوده و انتخاب وی از اهمیت بالایی برخوردار است لذا فردی که انتخاب می‌شود باید چهره توانمند و به تناسب این مأموریت خطیر توان اجرایی بالا داشته باشد.

استاندار باید روحیه جهادی داشته و استان را بشناسد و ترجیحاً بومی توانمند و نه بومی به هر قیمتی باشد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص گلستان، استاندار باید دغدغه توسعه داشته باشد زیرا استان ما در بسیاری از حیطه‌ها عقب ماندگی معنادار و محسوسی دارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، قدرت ارتباطی بالا را از دیگر ویژگی‌های استاندار برشمرد و گفت: استاندار باید بتواند منابع و اعتبارات مالی خوبی برای استان جذب کند.

برنامه محوری، مردمی بودن و با لایه‌های مختلف مردم در ارتباط بودن از دیگر ویژگی‌هایی بود که منتظری برای استاندار برشمرد.

منتظری در خصوص مهم‌ترین نیازهای گلستان هم گفت: مباحث اقتصادی و نیازهای معیشتی به ویژه کالاهای اساسی و ایجاد فرصت شغلی از مهم‌ترین نیازهای استان است که اگر اشتغال در استان شکل بگیرد بیکاری و بالتبع آن آسیب‌ها کاهش یافته و زمینه رضایت‌مندی و تقویت امید در بین مردم فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: استانی با وضعیت کشاورزی و قطب صنایع غذایی هستیم که باید به طور ویژه به بحث کشاورزی و صنایع تبدیلی آن توجه شده و از کشاورزان حمایت شود.

منتظری تأکید کرد: ایجاد زنجیره دام و طیور، احیای پنبه کاری و منطقه آزاد اینچه برون باید در اولویت برنامه‌های استاندار باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار