نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به مغفول ماندن حوزه فرهنگ اشاره کرد و افزود: در هر بخشی دو آموزش وجود دارد، اول در رشته ای که هستند اما مسئله دوم مسائل فرهنگی اجتماعی که متاسفانه ۴٠ سال می گذرد و بخش دوم که دینی فرهنگی و انقلابی است به فراموشی سپرده شده و عملی نشده است.

حوزه فرهنگ مغفول مانده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، یت الله «پعبدالهادی حسینی شاهرودی»ظهار امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید استان گلستان با اشاره به اهمیت توجه به مسئله فرهنگی، اظهار کرد: در حوزه مسئله فرهنگی مقرراتی است که از زمان شهید رجایی تصویب شده است.

وی به مغفول ماندن حوزه فرهنگ اشاره کرد و افزود: در هر بخشی دو آموزش وجود دارد، اول در رشته ای که هستند اما مسئله دوم مسائل فرهنگی اجتماعی که متاسفانه ۴٠ سال می گذرد و بخش دوم که دینی فرهنگی و انقلابی است به فراموشی سپرده شده و عملی نشده است.

وی به تلاش مضاعف «حق شناس» استاندار سابق گلستان برای احیای مسائل دینی، فرهنگی و انقلابی در استان و توجه به رفع مشکلات این حوزه اشاره کرد و گفت: این رویه می تواند الگویی برای همه ادارات استان و کشور باشد و همچنین به هیئت دولت منتقل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار