پیام محرمانه عربستان: سوریه مال شما، فقط یمن را رها کنید!

سوریه مال شما، فقط یمن را رها کنید!

سخنان صادق خرازی در شبکه خبر:

برخی روشنفکران ما امروز ناسزار می‌گیوند که چرا از بشار اسد حمایت می کند؟ حال اینکه بشار اسد محور مقاومت است. خبر دارم که عربستان سینه خیز به سمت ایران می‌آید تا مشکلش را حل کند. پیام محرمانه آن ها (عربستان) هم به دست‌ ایران رسیده است که در آن گفته‌اند، ما سوریه را رها می‌کنیم شما هم یمن را رها کنید. غرب هیچ خدمتی به ما نکرده که ما بخواهیم به آنها امتیازاتی بدهیم. امروز اگر ایستادگی نکنیم فردا مقابل پیشرفت‌مان را هم خواهند گرفت.

Sadegh-Kharrazi

 

حجم : ۲٫۳۵ مگابایت

 

 

منفیمثبت ( +5 مثبت , 5 رای)

 

 

پی نوشت:

در این چند ساعتی که امروز تریبون رسانه ملی در دستان خرازی بود حرف های جالبی شنیدم… خرازی از قدرت جمهوری اسلامی که فراتر از قدرت دوره هخامنشی شده سخن گفت و آن را نتیجه تقویت مقاومت در سطح منطقه توسط جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد در کل منطقه هر کشوری یک ژنرال سلیمانی داشته باشد قدرت برتر منطقه می شود… بعد هم گفت این قدرت ماست که باعث شده آمریکا محتاج توافق با ما باشد.

بد نیست یک رجوعی کنیم به نامه سال ۲۰۰۳ دولت سید محمد خاتمی به ایالات متحده که نقش اصلی آن را صادق خرازی ایفا کرد… نامه ای که در آن پیشنهاد خلع سلاح حزب الله لبنان و نیروهای مبارز فلسطینی را در برابر تعهداتی مثل افزودن نام سازمان مجاهدین خلق به لیست گروه های تروریستی دادیم و بعد ها وزیر خارجه دولت گفتگوی تمدن ها گفت در جواب نامه ما نوشتند چگونه جرات دارید چنین پیشنهاد گستاخانه ای بدهید! حالا بهتر است امثال صادق خرازی ها با خود خلوت کنند و ببینند در نزدیک به یک دهه ای که دستشان از قدرت کوتاه بود چه اتفاقاتی افتاد که حالا ایالات متحده هفده روز به گفتگو می پردازد تا آن سال ها برایش تکرار نشود… اگر به سیاست شما بود جمهوری اسلامی برای دوری از سیاست خارجه ماجراجویانه و اعتمادسازی هیچ اهرم قدرتی توسط گروه های مبارز در منطقه نداشت که ایران را از دوره هخامنشی هم قدرتمندتر کند!

[صادق فرامرزی]

ارسال نظر

آخرین اخبار