حجت الاسلام ولی نژاد، در مصابه با گلستان24؛

سخنان اوباما و تیم مذاکره کننده مقابل ما، بر اساس متن توافق نامه نیست و صرفا برای قانع کردن افکار عمومی کشور های خودشان است.

سخنان متناقض اوباما برای فریب افکار عمومی است

حجت الاسلام ولی نژاد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، پیروز میدان مذاکرات را کشور ایران می نامد و می گوید: آمریکا در سی و چند سال گذشته همیشه گفت و گویش را با جنگ آغاز کرد. در جریان عراق ، منافقین و یا جریان سقوط هواپیما. گفت و گوی او گفت و گوی جنگ ، گلوله و ترور بود. کشور های 1+5 آمادگی نداشتند که ایران هسته ای را بپذیرند. همچنین اسرائیل همیشه به شدت معتقد بود که ایران خطرناک است و نباید به او امتیاز داد. این دلایل حاکی بر آن است که آن ها آمادگی گفت و گو با ایران را نداشتند. این که مجبور به گفت و گو شدند نشان می دهد که ایران کشور مقتدر و رشد یافته ای است. ایران دارای پشتوانه ملی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان

ولی نژاد با اشاره به زیاده خواهی های طرف غربی مذاکرات در بخش انرژی هسته ای، می گوید: ایران بر خواسته های خود پا فشاری کرد. رهبر معظم انقلاب نیز تیم مذاکره کننده را حمایت و هدایت کردند. این باعث شد که پیروز این میدان ایران باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان می گوید: اظهار نظر هایی که بعد از توافق در دنیا رخ داده است، مبنی بر این است که ایران و رهبر معظم انقلاب پیروز این میدان است و تسلیم زیاده خواهی های آمریکا نشد.

وی معتقد است که سخنان اوباما و تیم مذاکره کننده مقابل ما، بر اساس متن توافق نامه نیست و صرفا برای قانع کردن افکار عمومی کشور های خودشان است. مقام معظم رهبری هم فرمودند متنی که مکتوب شده است در شورای امنیت ملی دنبال خواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار