معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در جلسه پایش تصویری بانکها با بیان اینکه بانکها نبض اقتصادی شهرستان هستند به لزوم تغییر رویکرد در حوزه مقابله با سرقت و بحرانهای احتمالی اشاره کرد.

 تجهیز بانکها به امکانات پایش تصویری و دوربین در خودحفاظتی شعب الزامی است.

به گزارش گلستان 24، معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در جلسه پایش تصویری بانکها با بیان اینکه بانکها نبض اقتصادی شهرستان هستند به لزوم تغییر رویکرد در حوزه مقابله با سرقت و بحرانهای احتمالی اشاره و اظهار داشت: پیشگیری و برخورد با سرقت و بحران احتمالی باید نرم افزاری و از نوع پایش تصویری باشد.

رضا اصالتی، با تاکید بر تسریع روند اجرای نصب دوربینها و مانیتورینگ دوربین های مدار بسته در شعب بانکها اظهار داشت: همه بانکها علاوه بر پایش تصویری داخل بانک باید جهت تنظیم دوربین های مداربسته با وسعت دید خیابان و معابر تا شعاع ۱۰ متری اقدام کنند.

photo_2022-11-06_21-36-59

وی گفت: به منظور حفظ بیت المال بانکها می‌بایست روسای شعب نظارت شبانه روزی و امکان مونیتورینگ بانک را داشته باشند، و حتما قرارداد با انتظامی و نگهبان داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع پایش تصویری، امیدواریم بتوانیم با انجام اقدامات پیشگیرانه بانکها را در مقابل سرقت و دیگر اتفاقات احتمالی محافظت کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار