امید ایزدی، فعال فرهنگی شهرستان گرگان:

ملت ایران همیشه همراه شعار هیهات من الذله بوده و تن به ذلت نداده است. انشاالله در این مذاکرات هم تن به ذلت ندهیم.

 در این توافق هم تن به ذلت ندهیم/ آمریکا دشمن همیشگی اسلام است

امید ایزدی، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که مهمترین اصل  این است که با رسیدن به این توافق نباید فراموش کنیم که آمریکا دشمن همیشگی اسلام و مسلمین است، ادامه می دهد:  آمریکا یک مستکبر است و ما همیشه با استکبار مبارزه خواهیم کرد. اینگونه نیست که بگوییم دیگر با این توافق، آمریکا و ایران دو دوست و برادر شده اند. این دو کشور همچنان دشمن باقی می مانند.

ایزدی با اعتقاد به این که این توافق باعث نمی شود که آمریکا دست از دشمنی با اسلام و مسلمین بردارد، می گوید: آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید به او اعتماد کرد. آن ها همیشه غیر قابل اعتماد بودن خود را ثابت کرده اند. همانطور که در مذاکرات قبلی به تعهدات مالی خود عمل نکردند.

امید ایزدی بندرگز امریکا دشمن ایران

وی می گوید: خطوط قرمز نظام توسط مقام معظم رهبری برای نمایندگان دیپلماسی کشورمان به وضوح روشن شده است. خطوطی که امنیت جمهوری اسلامی، ملت ایران، منابع کشور و حفظ نظام و اسلام را تضمین می کند. انشاالله که عزیزان از این رهنمود ها استفاده کردند و خطوط قرمز نظام را مورد توجه قرار داده اند.

این فعال فرهنگی با تاکید بر این که دشمن ما همیشه دنبال این بوده است که مارا تسلیم کرده و به زانو در بیاورد تا در منطقه خود را یک ابر قدرت معرفی کند، می گوید: الحمدالله به لطف امام زمان (عج) نتوانسته است چنین کاری کند. ملت ایران همیشه همراه شعار هیهات من الذله بوده و تن به ذلت نداده است. انشاالله در این مذاکرات هم تن به ذلت ندهیم.

امید ایزدی معتقد است که جمهوری اسلامی در هر صورت در کنار دوستان و همسایگان خود و حمایت از مظلومان در سراسر دنیا باقی خواهد ماند. وی می گوید: حمایت از مظلومان یک امر واجب در دین اسلام است و همه ما از آن پیروی می کنیم. تیم مذاکره کننده نیز باید توجه داشته باشد همانطور که ملت پشت وی بود، او هم با ملت همدلی و همزبانی داشته باشد.

امید ایزدی توافق

وی با اعتقاد به این که آمریکا بیشتر از ما به این توافق نیاز دارد، ادامه می دهد: فقط چند روز بعد از توافق وین شورای امنیت قطعنامه را صادر کرد. این سرعت بی سابقه بود.

ایزدی می گوید: ما هیچ وقت قطعنامه های شورای امنیت را قبول نمی کردیم. تیم مذاکره کننده باید توجه داشته باشد که به گونه ای عمل نکند که ازین پس قطعنامه ها را به راحتی بپذیریم و به آن تن دهیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار