معاون سیاسی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: توجه به وحدت و انسجام که مورد تاکید قرآن کریم، سیره نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار (ع) است و نیز در منویات رهبر معظم انقلاب و امام راحل دیده می‌شود، برای خنثی کردن توطئه دشمنان امری حیاتی می‌باشد.

توجه به وحدت موجب خنثی کردن توطئه دشمنان می شود

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدعلی مهاجر امروز در جمع علما و روحانیون مراوه‌تپه در حوزه علمیه چنارلی این شهرستان مرزی اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی و نرم خویش به دنبال خدشه وارد کردن به باورها و ارزش‌های اسلامی مردمان ما بالاخص نسل جوان هستند که برخی نوجوانان و جوانان ما در بحث اغتشاشات و کشف حجاب با دشمن همراهی کردند.

وی افزود: روشنگری علما و روحانیون سبب شد تا اقشار مختلف مردم کنار هم بایستند و نقشه اخیر دشمنان در بحث اغشاشات را خنثی کنند.

مهاجر با تاکید برضرورت تلاش بیشتر علما و روحانیون برای انس بیشتر گروه‌های مختلف مردم بویژه نسل جوان با آموزه‌های دینی و احکام اجتماعی آن مانند ضرورت رعایت حجاب افزود: فاصله گرفتن از آموزه‌های دینی و اسلامی سبب بروز آسیب‌های اجتماعی و ارتکاب گناه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه امروز ستاد استانی نکوداشت دویست و نودمین سال تولد مختومقلی فراغی در مراوه‌تپه، افزود: برای نخستین بار کمیته روحانیت در ستاد پیش بینی شد تا از نقطه نظرات ارشادی این قشر در برگزاری مطلوب آیین‌های بزرگداشت این شاعر و عارف شهیر ترکمن که مایه افتخار استان گلستان و ایران است، استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به انتخابات امسال هم اشاره کرد و برلزوم آگاه سازی مردم از سوی علما و روحانیون برای حضور پرشور در این عرصه مشارکت سیاسی تاکید کرد و گفت: مجموعه مجریان انتخابات هم تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم که حق الناس است به‌کار خواهند گرفت.

مهاجر گفت: در گلستان به سبب برخی اختلافات و سیاسی بازی‌های قدیمی، میانگین درآمد مردم این استان بسیار پایین است که دولت سیزدهم و شخص استاندار بدور از حاشیه‌های سیاسی، بدنبال ارتقای سرانه درآمد مردم و رفع کمبودها و عقب ماندگی‌ها در بخش‌های گوناگون هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته بالاخص در راهپمایی روز قدس از آرمان ملت فلسطین که اهل سنت هستند، دفاع می‌کند بنابراین در نگاه نظام اسلامی ما و رهبران و مدیران آن نگاه قومیتی و مذهبی وجود ندارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار