مصاحبه گلستان 24 با ولی نژاد، رئیس سازمات تبلیغات اسلامی استان گلستان:

آمریکا و گروه 1+5 با شروع این مذاکرات مدعی شد که ما ایران را سر میز مذاکره آوردیم و او را وادار به عقب نشینی کردیم. رهبر معظم انقلاب حرف نگفته دیگری باقی نگذاشتند و فرمودند همه توافقات باید به یکباره و بر اساس منافع ملت ایران باشد. برای نشان دادن اقتدار ملی، ما هم مثل شما مردم در این روز در راهپیمایی یوم الله حضور پیدا خواهیم کرد.

رهبری حجت را بر تیم مذاکره کننده تمام کرد/ 22 بهمن روز همه مردم ایران است

ولی نژاد، رئیس سازمات تبلیغات اسلامی استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره سخنان مقام معظم رهبری در جمع کار کنان و فرماندهان نیروی هوایی کشورمان می گوید: در طول مذارکات انرژی هسته ای گفت وگو های متفاوتی در صحنه بین المللی رخ داد . دولت آمریکا گاهی بر اساس مصرف داخلی حرف هایی در سطح جهان میزد. مدعی بود که ما ایران را پای میز مذاکره آوردیم و او را وادار به عقب نشینی کردیم. بعد از آن هم هر روز به بهانه هایی مثل توافق کلی باشد و توافق جزئی بعدا است، مذاکرات را به تعویق می انداخت.

ولی نژاد با بیان این که در دیدار نیروی هوایی کشورمان با مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب حرف آخر را مطرح کردند، می گوید:  ایشان بر اساس قاعده همه یا هیچ فرمودند همه توافقات باید یک باره و رفع تحریم هم زمان باشد. ایشان متذکر شدند که مذاکرات باید بر اساس منافع مردم کشور ما باشد. ما از منافع مردم و کشور عبور نخواهیم کرد.

22 بهمن

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان معتقد است آمریکا و گروه پنج به اضافه یک، با دریافت این پیام رهبری دریافته اند که در ایران یک شخصیت هوشیار، ممتاز و هوشمند همه اوضاع از جمله مذاکرات انرژی هسته ای را تحت کنترل و رصد خود دارد. ما معتقد به مذاکره هستیم اما بر اساس منافع مردم، با اصل توافق هم موافقیم اما به صورت یک جا و کامل. با این سخنان رهبری حرف نگفته دیگری باقی نمانده است. امیدوارم که گروه های مذاکره کننده در روش خود تجدید نظر کرده باشند و تسلیم خواسته به حق مردم ایران باشند.

ولی نژاد

وی درباره یوم الله بیست و دوم بهمن ماه نیز می گوید: روز بیست و دوم بهمن روز جشن ملی و عمومی است. حضور همه جانبه و همه طبقات اجتماعی در این روز حاکی از این است که بیست و دوم بهمن ماه ، متعلق به هیچ گروه، جناح و حزبی نیست، بلکه متعلق به همه مردم است. در این روز نه رنگ می شناسیم نه قومیت و نه حزب و جریان و جناح. در بیست و دوم بهمن همه ما ید واحده هستیم و زیر یک پرچم برای دفاع از یک انقلاب اسلامی و کشور ایران،  به تبعیت از مقام معظم رهبری، امام راحل(ره) و شهدای گران قدر، به میدان می آییم.  لذا ما هم به مردم اعلام می کنیم که ما هم مثل شما مردم در این روز در راهپیمایی یوم الله حضور پیدا خواهیم کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار