رئیس ستاد انتخابات استان از تایید صلاحیت ۴۵۴ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه گلستان خبر داد.


تایید صلاحیت ۴۵۴ داوطلب انتخابات مجلس، در هیات‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه گلستان

به گزارش گلستان 24، علی مهاجر در هشتمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان گلستان گفت: از مجموع ۵۸۱ داوطلب گلستانی در مرحله هیات‌های اجرایی ۸۳ نفر رد صلاحیت و ۱۸ نفر عدم احراز صلاحیت شدند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان در این نشست گفت: ۲۶ نفر از افرادی که در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شده اند، هیچ گونه اعتراضی به هیات‌های نظارت ارائه ندادند و بر این اساس این افراد از گرونه رقابت‌ها کنار رفتند.

حمید رضا بهمنی نژاد افزود:آزمون کتبی متقاضیان حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا در قم برگزار می‌شود و داوطلبان پس از قبولی در این آزمون در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان هم در این نشست گفت: داوطلبان گلستانی تاکنون قانون مندترین داوطلبان بودند و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

حیدر آسیابی افزود: در مرکز استان گلستان تاکنون ۸ جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و در شهرستان‌های استان ۴۶ جلسه درباره پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار