معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ملت ایران و مردم گلستان همواره پای نظام بوده و هستند و فریب دشمنان را نمی‌خورند زیرا می‌دانند که قهر با صندوق رای، آسیب به کشور وارد می‌کند.

ملت ایران و مردم گلستان همواره پای نظام بوده اند

به گزارش خبرنگار  گلستان 24، سید علی مهاجر عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: بزرگ‌نمایی کاستی‌ها و مشکلات جامعه بویژه با هوش مصنوعی و در فضای مجازی از راهبردهای دشمن برای حضور نیافتن و یا حضور کمرنگ مردم ایران در انتخابات پیش‌رو است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در جامعه ادامه داد: نظام اسلامی ما در ۴۵ سال گذشته دستاوردها و موفقیت‌های زیادی در بخش‌های گوناگون نیز داشته که کمتر به آن توجه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب و دولت سیزدهم برای اقشار مختلف مردم بویژه جوانان گفت: همه باید تبیین‌گر دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: عزت، اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان، پیروی از فرامین امامین انقلاب و وحدت و انسجام مردم حاصل شده است.

مهاجر ابراز امیدواری کرد: اقشار مختلف مردم ایران اسلامی از جمله اقوام و مذاهب ساکن گلستان با وحدت و انسجام همیشگی حضوری پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند امسال داشته باشند.

وی همچنین با تبریک ایام پیروزی انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اصناف و بازاریان را از اقشار متدین، انقلابی با پیشینه پرافتخار و از بازوان توانمند کشور نام برد و اظهار کرد: این قشر باید در خط مقدم تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم و جوانان باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار