رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان:

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: نتیجه قطعی تایید صلاحیت های گلستان امروز اطلاع رسانی می شود.

نتیجه قطعی تایید صلاحیت های گلستان اطلاع رسانی می شود

حمیدرضا بهمنی نژاد اظهار کرد: ۳۰ بهمن ماه آخرین روز فرصت رسیدگی به شکایت داوطلبان بود و امروز نتیجه قطعی به حوزه‌های انتخابی استان اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: پیامد اعلام قطعی اسامی داوطلبان شروع تبلیغات داوطلبان خواهد بود و این اتفاق از سوم الی ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

بهمنی نژاد به آغاز فعالیت تبلیغاتی داوطلبان مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: داوطلبان از ۲۵ بهمن ماه فعالیت تبلیغاتی را آغاز کرده و تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی و امنیتی نظارت کافی را در اقدامات انتخاباتی دارند در مواقع لازم می‌توان تا تجدید نظر در صلاحیت کاندیدا نیز پیش رفت.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان خبر داد: پرونده برخی افراد به مراجع قضائی ارسال شده و ممکن است در روزهای آتی عدم تأیید صلاحیتشان اعلام شود

وی گفت: در قانون انتخابات ماده ۸۲ و ۸۳ مواردی ذکر شده که ارتکاب برخی از اقداماتی مانند فعالیت‌های تفرقه آمیز، اظهارات خلاف واقع، دیوار نویسی جرم محسوب می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: خرید و فروش آرا مستقیم یا غیر مستقیم نیز جرم انگاری محسوب شده است که به کاندیدای انتخابات پیشنهاد شده این موارد را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: همه داوطلبان دقت کنند که منافع دیگران را به منافع خود ترجیح ندهند و مشکلات کشور را سیاه نمایی نکنند.

بهمنی نژاد افزود: امید است در سایه امید آفرینی شاهد حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار