فرمانده سپاه استان گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:با تمام توطئه‌های که دشمن در طول انقلاب اسلامی علیه این مرز و بوم داشته این مردم بودند که با حضور به موقع خود در صحنه آن را خنثی کردند و امیدواریم امروز هم با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مشتی محکم بر دهن دشمنان بکوبند.

تمام توطئه‌های دشمن با حضور به موقع مردم در صحنه خنثی شده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سردار علی ملک شاهکویی صبح امروز با حضور در پای صندوق رأی د اظهار کرد: امروز روز سرنوشت سازی برای مردم انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال فرصت است تا بتواند ضربه سختی به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند و برای اینکه امروز بتواند مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رأی به حداقل برساند مدت‌ها است که برنامه ریزی کرده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن با سیاه نمایی در فضاهای اجتماعی سعی دارد جوانان و مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی را مأیوس کند و فضا کشور را طوری دیگر جلوه دهد.

وی یادآور شد: با تمام توطئه‌های که دشمن در طول انقلاب اسلامی علیه این مرز و بوم داشته این مردم بودند که با حضور به موقع خود در صحنه آن را خنثی کردند و امیدواریم امروز هم با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مشتی محکم بر دهن دشمنان بکوبند.

ملک شاهکویی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور مؤثر است، اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم ما مردم غیوری هستند با حضور خود به دشمنان اعلام خواهند کرد سرنوشت کشور را خودشان رقم می‌زنند.

وی یادآور شد: مردم با حضور در انتخابات، ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب را نشان خواهند داد و امید دشمنان را به یاس و نا امیدی تبدیل خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار