جلسات مستمر هاشمی‌رفسنجانی با اصلاح‌طلبان برای انتخابات

یکی از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب در مورد دیدار رئیس جمهور با یکی از سران فتنه خبر داد و تصریح کرد: طبیعی است که دیدارها به صورت مختلف انجام می‌شود.

دیدار رئیس جمهور با یکی از سران فتنه

به گزارش گلستان 24 سید فاضل موسوی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگویی از دیدار رئیس جمهور با یکی از سران فتنه خبر داد.

دیدار رئیس جمهور با یکی از سران فتنه

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر اینکه خود آقای روحانی با بزرگان اصلاحات که در دولت نیستند دیدار داشته‌اند؟ مثلا رئیس دولت اصلاحات؟ اظهار داشت: طبیعی است که دیدارها به صورت مختلف انجام می‌شود. جایگاه کسانی مثل رئیس دولت اصلاحات یا آقای عارف به‌صورتی است که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. بالاخره این افراد  انسان‌های بزرگی هستند و جایگاه ارزشمندی دارند که قطعا دیده می‌شوند. در محافل یا حتی فضای مجازی درباره بزرگان اصلاح‌طلب سخن گفته می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب از جلسات مستمر اصلاح‌طلبان با هاشمی‌رفسنجانی نیز خبر داد و گفت: در یک سوی مساله انتخابات آقای‌ هاشمی‌رفسنجانی قرار دارد و در سوی دیگر رئیس دولت اصلاحات. قطعا این دو شخصیت با توجه به تجربیات دوره گذشته نشست‌هایی برگزار می‌کنند. اصلاح‌طلبان دائما و بلاانقطاع در سطوح مختلف با آقای ‌هاشمی دیدار می‌کند. قطعا در این رده‌ها نظراتی تبادل می‌شود که در نهایت به نتیجه و تصمیماتی ختم خواهد شد.

وی افزود: اصلاح‌طلبان کارهای خود را در جبهه یا احزاب خود دنبال می‌کنند که تا اکنون صحبت کردن از نتیجه و عمل نهایی زود است. آنچه برداشت می‌شود این است که اصلاح‌طلبان دنبال یک انسجام جدی از افراد توانمند و بدون حاشیه هستند. اینکه آقای ناطق نوری و رئیس دولت اصلاحات با هم دیدار داشته باشند خبری ندارم، اما دیده‌ام که در جاهای مختلف با هم، هم‌صحبت شده‌اند.

 موسوی در مورد محور اصلی جلسات اصلاح طلبان با هاشمی‌رفسنجانی نیز تصریح کرد: انتخابات همیشه و به ویژه در این دوره یکی از اصلی‌ترین موضوعات بوده است. قطعا افراد شاخص کشور از هر فرصتی که به دست بیاورند و کنار هم باشند برای بحث و گفت‌وگو استفاده می‌کنند./سراج 24

 

ارسال نظر

آخرین اخبار