علی رضازاده پاشا، در مصاحبه با گلستان24،

آن ها می خواهند خود را تبرئه کنند و با کلیپ کردن اظهارات خواهر ، مادر و خود آقای هاشمی، از خود رفع اتهام کرده و گناهشان را گردن نظام و مواضع عادلانه آن بیاندازند.

حرف های "مهدی هاشمی" دست و پایی است که در حین غرق شدن می زند

علی رضازاده پاشا، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان و فرمانده بسیج طلاب آیت الله طاهری، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که جا دارد از قاطعیتی که قوه قضاییه  از خود نشان داده است تقدیر و تشکر کرد، می گوید: انتظار هم از قوه قضاییه ای که در حکومت اسلامی و داعیه دارتبعیت از امام علی (ع) است، همین بود که بین فقیر و غنی و بین آقا زاده و غیر آن هیچ فرقی نباشد. این انتظار اولیه از قوه قضاییه است.

رضازاده پاشا معتقد است اظهارات اخیر مهدی هاشمی و متهم کردن قوه قضاییه توسط خانواده وی، جو سازی است که آن ها شروع کرده اند و قصد دارند به نظام و مقام معظم رهبری اتهاماتی وارد کنند، وی می گوید: آن ها قصد دارند  وانمود کنند ، محکوم شدن مهدی هاشمی یک قضیه شخصی است که برخی از سران نظام با آقای هاشمی دارند.

علی رضازاده پاشا مهدی هاشمی

فرمانده بسیج طلاب آیت الله طاهری ادامه می دهد: همه می دانند که سران نظام با هیچ کس کینه ای و شخصی برخورد نمی کنند. مهدی هاشمی مشکل امنیتی داشت و این کاملا واضح بود. اگرچه برای اجرای حکم محکومیت ایشان دیر اقدام شد اما این حکم باید اجرا می شد. اظهاراتی که آن ها دارند دست و پایی است که در حال غرق شدن میزنند.

وی ادامه می دهد: آن ها می خواهند خود را تبرئه کنند و با کلیپ کردن اظهارات خواهر ، مادر و خود آقای هاشمی، از خود رفع اتهام کرده و گناهشان را گردن نظام و مواضع عادلانه آن بیاندازند.

ارسال نظر

آخرین اخبار