با اینکه برنامه کنترل جمعیت مختص مسلمانان نیست و در کشورهای دیگر با ادیان مختلف نیز این برنامه اجرا می شود، اما در حال حاضر تنها دینی که در آن کنترل جمعیت انجام نمی شود، یهود است.

کنترل جمعیت در کشورهای مسلمان

خانم دکتر «نفیس صدیق» معاون سابق آقای خاویر پرز دوکوئیار، مدیر کل اسبق سازمان ملل و مدیر کل اجرایی صندوق ملل متحد در امور جمعیت، درباره اجرای برنامه تنظیم خانواده در کشورهای مسلمان می گوید: «ما تقریباً در همه کشورهای اسلامی ـ جز یکی ـ برنامه های تنظیم خانواده داریم ... تنها عربستان سعودی است که کاربرد وسایل جلوگیری از آبستنی را رسماً ممنوع کرده است . اما شنیدنی است که در همین کشور، وسایل جلوگیری از آبستنی را در تمام مغازه ها می فروشند. به هر مغازه ای مراجعه کنید، می توانید قرص ها و لوازم جلوگیری از آبستنی را بخرید

به گزارش گلستان 24 :خانم نفیس صدیق گفت : «برنامه های کنترل افزایش جمعیت و تنظیم خانواده به ویژه در کشورهای اندونزی ، مکزیک ، تونس ، مالزی ، سریلانکا و تایلند با موفقیت همراه بوده است . میزان رشد جمعیت در اندونزی [کشوری که 1/86 درصد مردمش مسلمان هستند] در سال 1996 تا حال ، از 3 درصد به 3/2 درصد رسیده است .

یکی از عوامل موفقیت آمیز این کشورها در زمینه کنترل افزایش جمعیت و تنظیم خانواده ، سرمایه گذاری های وسیع در زمینه های آموزش و بهداشت و به ویژه مشارکت وسیع تر زنان در امور اجتماعی و توسعه کشور بوده است...»

جمعیت
 

اجرا نشدن کنترل جمعیت در رژیم صهیونیستی

با اینکه برنامه کنترل جمعیت مختص مسلمانان نیست و در کشورهای دیگر با ادیان مختلف نیز این برنامه اجرا می شود، اما در حال حاضر تنها دینی که در آن کنترل جمعیت انجام نمی شود، یهود است. به عبارت دیگر، صهیونیست ها (حدود 97/5 میلیون نفر از یهودی های صهیونیست در اراضی اشغالی سکونت دارند.) نه تنها به برنامه کنترل جمعیت عمل نمی کنند، بلکه روز به روز سعی در افزایش جمعیت اراضی اشغالی دارند. آنها زنان به اصطلاح مومن یهودی را به افزایش تعداد فرزند تشویق می کنند و اساساً پذیرفته شده که هر خانواده بایستی حداقل «چهار بچه» داشته باشد.


جالب است بدانیم که مفیدترین زن در رژیم صهیونیستی زنی است که «هشت فرزند» داشته باشد. البته این رژیم غاصب به ترغیب ساکنان اراضی اشغالی برای زاد و ولد زیاد اکتفا نمی کند، بلکه برای افزایش جمعیت خود، یهودیان صهیونیست دیگر نقاط دنیا را نیز به فلسطین اشغالی فرا می خواند؛ البته همین رژیم آشکارا و پنهان به دنبال جلوگیری از افزایش جمعیت فلسطینی های مسلمان در سرزمین های اشغالی است!

 

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام
    مطلب شما در گلستان بلاگ و حرف تو منتشر شد
    http://golestanblog.ir/%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%AC%D9%85%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/

    http://harfeto.ir/?q=node/add/weblog
    پایدار باشید
    یا علی

آخرین اخبار