سیدحسین علوی، در پاسخ به سوالات گلستان24،

اگر هوشیار نباشیم ممکن است راه نفوذ بیگانه در برجام گنجانده شده باشد. این شیطان بزرگ از راهی برای نفوذ و سلطه در ایران استفاده می کند. راه دوستی نشد، از راه دشمنی ورود پیدا می کند.

برجام راه نفوذ بیگانه را در ایران باز می کند؟/شیطان برای نفوذ از هر راهی استفاده می کند

سید حسین علوی، فعالی فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اعتقاد به این که صحبتی که مقام معظم انقلاب درباره عدم اجازه به نفوذ فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آمریکا در ایران زدند، به واسطه ی پیش بینی نیست، می گوید: این درواقع یک تجربه تاریخی از رفتار این کشور با دیگر کشورهاست.

 

سیاست شیطان، دوست و دشمن نمی شناسد

علوی می گوید: آن ها حتی با دوستان خودشان هم همین رفتار را کردند. در این کشور ها هم نفوذ کرده و جاسوسی کردند تا به اهداف خودشان برسند. تا جایی که آن کشور در همه حوزه ها به آن ها وابسته شود. هیچ زمانی را ندیدیم که با یک نگاه خیر خواهانه و برای توسعه به سمت یک کشور قدم بردارند. آن ها در ایجاد ارتباطات قصد دارند کشورها را برده خوشان کنند و از منابع آن ها برای خود استفاده کنند. آن ها می خواهد بزرگتری و قدرت خودشان را حفظ کنند.

شیطان برای نفوذ از هر راهی استفاده می کند

 

از رابطه با آمریکا هیچ سودی نبردیم

این فعال فرهنگی با اشاره به این که ایران، قبل از انقلاب و بعد از آن با ارتباط با این مستکبرین به سودی نرسیده، می گوید: به نقل از رهبر معظم انقلاب، آقای مصدق به آن ها بله گفته و اعتماد کرده بود، حرف درشت هم به آن ها نزد و با نگاه بد بینانه هم رفتار نکرد. مرگ بر آمریکا هم نگفت. پس چطور آن ها به چنین کسی که دست دوستی به سمتشان دراز کرده است خیانت می کنند؟

وی ادامه می دهد: ما باید هوشیار باشیم. این هشدار مقام معظم رهبری در ادامه راه امام (ره) است. ایشان می گفتند اگر تمام آمریکا هم پر از مسجد شده و از گلدسته های آن ها صدای اذان بلند شد، شما فراموش نکنید که آمریکا شیطان بزرگ است و شعار مرگ بر آمریکا نباید از زبان ها بیافتد.

شیطان برای نفوذ از هر راهی استفاده می کند

 

برجام راه نفوذ بیگانه را در ایران باز می کند؟

سید حسین علوی با تاکید بر این که ما هم همانند رهبر معظم انقلاب به دولتمردان خود اعتماد داریم، می گوید: اگر صحبت های طرف غربی این مذاکرات را بررسی کنیم، متوجه می شویم که باید نسبت به این موضوع با یک نگرانی جدی برخورد کنیم

وی معتقد است که اگر برجام از مسیرقانونی خودش طی نشود و در جلسات تخصصی مجلس و مجاری قانونی مورد بحث و بررسی قرار نگیرد، این امکان وجود دارد ظرافت هایی که ممکن است آن ها در متن گنجانده باشد راه نفوذشان را در کشور فراهم کند. البته چه این برجام تصویب شود و چه نشود، آمریکا نفوذ در کشور ما را در خواب هم نمی بیند.

شیطان برای نفوذ از هر راهی استفاده می کند

 

مخالفت های ظاهری آقایان سلطه گر نباید ما را گمراه کند

علوی با بیان این که رژیم اشغاگر اسرائیل با موضوع برجام مخالفت می کند، ادامه می دهد: اما می بینیم با وجود مخالفت ظاهریشان، پاس های امیدوار کننده ای هم درباره این موضوع می دهند که جای نگرانی دارد. این سخن وزیر امور خارجه آمریکا که با ایجاد این توافق می توانند کشور ما را سال های سال زیر سلطه خودش قرار دهد، آیا نباید ما را نگان کند؟

اگر دید آن ها به بمب هسته ای یک نگاه بشر دوستانه است، چرا خود و دوستان خودشان دارند؟ چرا آن ها می خواهند که ما حتی دست آورد های نظامی خود را هم نداشته باشیم؟ چرا باید خرید و فروش تسهیلات نظامی ما با هماهنگی آن ها آنجا شود؟

 

شیطان برای نفوذ از هر راهی استفاده می کند

علوی معتقد است که استکبار جهانی به موضوع هسته ای بسنده نخواهد کرد و با موضوعات دیگری مثل ممضوع حقوق بشر سعی می کند ما را تحت فشار بگذارد و از آن برای نفوذ در کشور ما استفاده می کند. شیطان برای نفوذ از هر راهی استفاده می کند. اگر راه دوستی بشود که وارد می شود و اگر نه از راه دشمنی ورود می کند. برای این که به ملکت مان آسیب نرسد، طبق فرمایش امام (ره) باید پشتیان ولایت فقیه باشیم.

شیطان برای نفوذ از هر راهی استفاده می کند

 

بررسی دقیق خطوط قرمز در برجام، خواسته بحق مردم از نمایندگانشان

همه ما از نمایندگان مجلس تقاضا داریم تا خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند را در این برجام بررسی کنند. اگر این خطوط رعایت نشده ، سیاست های برجام باید اصلاح شده و مبتنی بر خطوط قرمزی که ایشان بیان فرمودند تنظیم شود. این انتظاری است که مردم از نمایندگان مجلس و مجاری قانونی ذی ربط دارند.

ارسال نظر

آخرین اخبار