حجت الاسلام و المسلمین محمد پوراسد، به بهانه بازگشایی سفارت انگلیس در تهران؛

از زمان کودتای 28 مرداد سال 32 تا امروز، چهره خوبی از انگلیس در ایران نمی بینیم. نمونه بارز دخالت های این کشور در ایران کارشکنی هایش در فتنه 88 بوده است. آن ها مستقیما در فتنه 88 دخالت داشتند. در کشور ترور هایی انجام دادند و آن را به نام نظام رسانه ای کردند.

گناه انگلیس در فتنه 88 قابل بخشش نیست

حجت الاسلام و المسلمین محمد پوراسد، معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آق قلا، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با بیان این که صحبت های اخیر مقام معظم رهبری به عدم اعتماد جامعه اسلامی ما به استکبار بر می گردد، می گوید: آمریکا و انگلیس عملا در سی سال و اندی که از انقلاب می گذرد، هنوز دشمنی شان را نسبت به مردم و انقلاب ما ادامه می دهند  فاصله خود را با ملت ایران کم نکرده اند.

محمدپور اسد گناه انگلیس در فتنه 88 قابل بخشش نیست

 پوراسد معتقد است اعتراض به بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در ایران هم به عدم اعتماد مردم ایران به این کشور بر می گردد . وی خاطر نشان می کند از زمان کودتای 28 مرداد سال 32 تا امروز، چهره خوبی از انگلیس در ایران نمی بینیم. نمونه بارز دخالت های این کشور در ایران کارشکنی هایش در فتنه 88 بوده است. آن ها مستقیما در فتنه 88 دخالت داشتند. در کشور ترور هایی انجام دادند و آن را به نام نظام رسانه ای کردند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آق قلا ادامه می دهد: حضرت آقا می فرمایند که ما اجازه نفوذ هیچ بیگانه ای را در کشور نخواهیم داد. زیرا ما از آن ها هیچ کارنامه قابل قبولی نداریم. هر کاری که انجام داده اند به ضرر ملت و نظام ما بوده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار