سرلشکر محسن رضایی:

فرمانده اسبق سپاه پاسداران در خصوص آغاز رزمایش اقتدار ثارالله گفت: چنانچه اسرائیل به ایران کوچکترین تجاوزی کند، بسیجیان دندان هایشان را در دهانشان خورد می کنند.

دندان متجاوز را در دهانش خورد می کنیم

دندان متجاوز را در دهانش

 به گزارش گلستان 24، سرلشکر محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار سیاسی بسیج پرس در خصوص آغاز رزمایش بزرگ بسیجیان استان تهران با نام اقتدار ثارالله (ع) و پیام آن به دشمنان منطقه و فرا منطقه ای بویژه اسرائیل گفت: آمادگی و هوشیاری هر ملت مهمترین عامل امنیت آن کشور است. نیروهای بسیجی جمهوری اسلامی ایران با آمادگی خودشان مهمترین پیامی که به دشمنان ما از جمله رژیم نامشروع صهونیستی می دهند این است که اگر به ایران کوچکترین تجاوزی کنند، دندان هایشان را در دهان خرد خواهند کرد و این رزمایش در مجموع باعث آرامش در جامعه و امنیت ایران می شود.

وی در ادامه در باب تقویت و اشاعه تفکر بسیجی در برخورد با دشمنان اضافه کرد: اندیشه و تفکر بسیجی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است. فداکاری و ایثار برای حفظ ارزش های اسلامی و انسانی مکتب بسیج را تشکیل می دهد و همه جوامع و همه ملت ها به چنین اندیشه ای چه در زندگی مادی و چه در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی زندگی فرهنگی و معنوی نیازمند هستند و در ایران اسلامی چنین اندیشه ای تبدیل به درخت تناوری شده است و آثار آن را در برخی کشور های جهان اسلام  می بینیم که موجب حفظ ارزش های اسلامی در آن کشورها شده است.

سرلشکر رضایی پیرامون تاثیر برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله بر امنیت ملی گفت: اگر ناامیدی آمریکا و قدرت های بین المللی نبود، هیچ گاه آنان پشت میز مذاکره نمی نشستند و آن چیزی که آمریکایی ها را به مذاکره کشاند ناامیدی از حمله نظامی به ایران بود. در حقیقت نشان دادن اقتدار ایران اسلامی  موجب شد تا دشمنان به این نتیجه برسند که قادر نیستند تا به ایران حمله نظامی کنند و این عامل بازدارنده، تاثیر مهمی بر سیاست خارجی و امنیت ملی دارد و این رزمایش می تواند بر اقتدار و امنیت ایران بیافزاید و به دشمنان نشان دهد که ایران همیشه آماده دفاع از خودش است و برای دفاع از خود هیچ محدودیتی قائل نیست و با تمام قدرت از خودش دفاع می کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در باب نحوه واکنش دشمنان در شرایط فعلی به این رزمایش گفت: طبق اصل بشری و بین المللی همه کشورها مجاز هستند تا از خودشان در برابر تهدیدات دفاع کنند. دفاع یک امر مشروع و انسانی است و جمهوری اسلامی ایران هم در همین جهت هیچ محدودیت نظامی را جهت دفاع از خود قائل نیست و با تمام توان آرامش و امنیت مردم را حفظ خواهد کرد. البته بدلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران به بمب اتم اعتقادی ندارد، به دنبال بمب اتم نبوده ایم ولی از تمام ابزارها و توان نظامی مشروع  در جهت حفظ منافع ملی استفاده می کنیم.

وی در پایان خطاب به بسیجیان حاضر در رزمایش گفت: بسیجیان آزاده و دریادل اسلامی انشاء الله با توکل به خدا رزمایش را با تمام قدرت انجام دهند تا گوشه ای از قدرت ایران اسلامی به رخ دشمنان اسلام کشیده شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار