یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اعلام کرد: دیدگاه‌های آیت‌ا... هاشمی و دکتر حسن روحانی در یک راستا قرار دارد بنابراین اصلاح‌طلبان برای سازماندهی فعالیت‌های خود در انتخابات‌های آتی از کمک و پیشنهادات این دو بزرگوار بهره خواهند برد.

برگی دیگر از فعالیت انتخاباتی دولت برای مجلس دهم/معرفی فصل الخطاب اصلاح‌طلبان توسط روزنامه خانواده هاشمی‌رفسنجانی

 به گزارش گلستان 24، سید محمدتقی فاضل میبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب طی یادداشتی در روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز فصل الخطاب جریان اصلاح‌طلب را برای انتخابات ریاست جمهوری را هاشمی‌رفسنجانی و حسن روحانی عنوان کرد و نوشت: دیدگاه‌های آیت‌ا... هاشمی و دکتر حسن روحانی در یک راستا قرار دارد بنابراین اصلاح‌طلبان برای سازماندهی فعالیت‌های خود در انتخابات‌های آتی از کمک و پیشنهادات این دو بزرگوار بهره خواهند برد.

 فعالیت انتخاباتی دولت برای مجلس دهم

چندی پیش نیز حسین مرعشی از اعضای شاخص حزب کارگزاران سازندگی در گفتگویی از فعالیت‌های انتخاباتی محمدباقر نوبخت برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: اخیراً هم آقای نوبخت از موضع سازمان برنامه به ستادهای آقای روحانی در استان‌ها، به‌عنوان اعضای شورای توسعه ابلاغ کردند.

همچنین محسن رهامی مسئول کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره رابط انتخاباتی دولت و اصلاح‌طلبان تأکید می‌کند که یونسی چنین نقشی به‌عهده ندارد و "آقای مجید انصاری به‌شکلی ارتباط بین اصلاح‌طلبان و دولت را برقرار کردند"./سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار